Bokat och klart

2010-03-11 . 18:11:53 . Allmänt

Nu är allt klart, förutom resekassa men de fixar vi sen. =)

Jag och Andreas åker till Sthlm den 27 Maj, sen sover vi hos hans syster till fredagen den 28 Maj så åker vi till London och stannar där till söndagen den 30 Maj å sover igen hos hans syster till måndagen så tar vi tåget till Gbg igen. Hans syster hittade en vandrarhem som kostade 1200 kr ungefär för mig å Andreas inkl frukost. De va bra pris. =) Så det kostar totalt 4400 kr ca för oss två inkl flyg tur å retur, boende och frukost. Det va bra pris. =)

Det blir skojigt! På fredagen och söndagen blir det att-vara-turist sen på lördag blir det mässa. Jag som är kändiskåt. =P Ska ta autografer å bilder. Hihihihi. Det blir skojigt. =) Linda Hamilton ska va där. =) Sen en av skådisen i Avatar, sen är de en av i Twilight. Hihihi.  
Ska ta massa bilder, det lär oxå bli varmt därborta eftersom det är Maj-månad.

Varit där en gång för 10 år sen me min gamla klass på skolresa.

Det blir min första resa med pojkvän. Hihi. Ja plus hans syster och Ville. =)

Ne nu tänkte vi ta en promenerad, ska till Nordstan en sväng.

Skriver kanske senare..
Hejs svejs
Kommentera (4) st

Kommentarer
Jinna

Leta upp Elvis, ha ha! Kul att ni reser, njut mer där än leka i sängen, ok! ;)

2010-03-11 . 18:44:17
Länk: http://www.jinna.se
asy

heej, oj fin hemsida du har! pINK:) tror du det hehe , vi får se om ditt svar är rätt om två veckor!:) kraam

2010-03-11 . 22:24:31
Länk: http://samanthaque.blogg.se/
asy

förresten ja de blir skoj för er att åka till london , första resan tillsammans! värt att minns:) va i england många gånger men aldrig london konstigt va hehe.

Fröken M

Fin blogg ! hamnade här via gratisbio men kikar gärna in igen =) Trevlig helg !

2010-03-12 . 15:35:45
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: