Snart

2010-06-22 . 21:30:54 . Allmänt

Snart bär de av till min älskade hemstad Norrköping <3

Imorron ska vi på röngten. Ska röngta min bröstrygg för läkaren ville se om min kotkompression har läkt fast jag VET att det INTE gjort.
Jag får fortfarande bröstsmärtor och får de nu utan att jag ens anstränger mig.
Har inte ansträngt mig idag eller nånting. Jag klarar inte av att diska eller städa nu längre.
Det är ett jävla handikapp för mig.
Jag ligger mest på golvet för hålla ryggen rak och sitter rakt och gör övningarna. Ändå hjälper de inte en skit.
Jag vaknar med smärtor i ryggen och nacken varje morgon. Så var de INTE innan. Jag kunde sova gott på nätterna och sova i min bekväma sovställning, men nu går de inte längre.
Jag kan ju för fan inte ens sova på min favorit sovställning.
För 1 månad sedan kunde jag de, men nu kan jag inte de längre.
Jag känner mig så jävla handikappad.
Jag fasar inför veckan Anton ska vara här. Jag har sett fram emot det länge och allt, de jag fasar för är att om jag skulle få bröstsmärtor NÄR Anton är här och Andreas ska jobba denna veckan då. Jag är rädd. Fy fan för det.
Jag föder hellre trillingar vaginalt än få bröstsmärtor.
Jag skulle hellre känna av de hemska smärtsamma värkar än bröstsmärtor.
FYFAN säger jag bara!

Jag klarar inte av det här nu längre. Jag vill kunna springa, hoppa, städa, diska och vara frisk!

Jag ska fan ringa till sjukgymnasten imorron och läkaren fast han inte tar mig på allvar.
Han var VÄLDIGT skeptisk när jag va där sist och sa att jag fick åka ambulans 3 ggr till akuten pga bröstsmärtor. Hans svar var; Det va märkligt.... Åkte du ambulans till akuten för du hade ont i ryggen? Man brukar inte få åka ambulans om man får ont i ryggen.

VAFAN tror du???? Om jag hade bara ont i ryggen då skulle jag självklart inte åka ambulans, men jag hade B R Ö S T SMÄRTOR! Det kommer från bröstrygg.

Jävla Thomas Pellnor.

Jag ska se om han tar mig på allvar annars ska jag ringa till Mölndal sjukhus och be om få träffa en orpted läkare. För nu klarar jag för fan inte mer.

Jag blir så förbannad på jävla vården.
Har NOLL förtroende för jävla vården men jag är tvungen att gå dit för att ens försöka få rätt hjälp.

Har flera problem me kroppen men har aldrig gått till vårdcentralen eller nått för dom åkommor för jag VET dom inte kommer ge mig svar. Dom säger ALLTID samma sak. Är de magen så är de magkatarr. Är de ryggen så kan de vara muskler. Va fan. De tre gångerna jag varit på akuten har jag inte ens röngtas nått... Imorron ska jag dit bara för läkaren ville se om min kota läkt... Fy fan för en jävla tönt läkare!
Känns som att ingen tar mig på allvar. Tänk om jag dör förtid, sen säger dom på obduktion; oj hon hade visst cancer eller nått så??? Ska det vara så?

Ne fyfan. Ska söka en bra läkare som tar mig på allvar....!!!!

Ja jag vet min blogg har blivit en rygg-blogg men skit i de.

Har iaf midsommar att se fram emot nu...

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Inse att du är så unik så dina problem är sällsynta för sjukvården :P

Tyvärr är det så. Man tas sällan på allvar. Men det är bra att du ligger på och tjatar för du har rätt till att få hjälp och sjukvården får inte ignorera dig. De måste hjälpa varje patient tills den mår bra/får hjälp så den mår bra.



Det är jätte tråkigt att du mår sämre nu. Hoppas röntgen visar nåt, något dolt som läkarna har missat. Jag önskar att jag kunde göra nåt. Hade jag haft pengar så hade jag åkt hem till er och varit din extra hjälp för Anton.

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: