SATC 2

2010-06-20 . 22:59:46 . Allmänt

Idag firade vi våran 1årsdag i förskott. =)
Vi vaknade rätt sent, det var bara att dricka te å fixa oss. LÄÄÄÄNGESEN jag såg Andreas i skjorta. =D
Men iaf, så drog vi till Bergakungen, åt på Danilo´s. Tror de hette så? Men skitsamma, jag tog kalkonburgare och pommes. De va jättegott! Mums! =D
Andreas tog ryggbiff å potatisgratäng. Sen ville vi ha efterrätt men orkade inte eftersom vi va sååå mätta. Hehe.

Sen var vi klara och det va gott om tid tills bion började så vi tog en promenerad, fyllde på mitt busskort sen drog vi till Nordstan å apoteket, sen skulle Andreas köpa nått te mig.

Sen innan bion, fick jag de av honom. Han hade köpt min favorit choklad, Lindor Lindt, en hjärtform ask.  Jättefint. =D Åkte tillbaka till bion, satte oss å kollade på SATC 2. Den va bra å rolig. Roligaste var när Samantha tappade allt å kondomer på gatan så hon blev förbannad eftersom det var mellanöstern och de förbjöd vissa saker å sex å så.. Hahaha. Denna va roligaste scenen jag sett i satc. Fyfan stackars Samantha. Hahahaha.

Sen va de slut, tog 2,5 timmar å se på den. =) Sen åkte vi till Coop å handlade lite, hem till oss.

Skönt att vara hemma. =)

Har smått magkatarr just nu. Fy tvi. =(

Ja, det var våran dag det. Mysigt! <3

ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET, ANDREAS APPELGREN! <3

Imorron  ska jag nog åka in på stan å kolla efter nån klänning till midsommar. Eller så får det bli den svarta kjolen från indiska... Med massa tyger å volanger. Fy fan va jag älskar den! Älskar kjolar/klänningar med massa tyger och volanger. =D Hoppas jagg hittar nån.

Jaja....

Puss, hej

Kommentera (4) st

Kommentarer
sundarii

Moa Appelgren. Moa Appelgren. Moa Appelgren. Moa Appelgren. Moa Appelgren. Moa Appelgren. Moa Appelgren. Moa Appelgren. Moa Appelgren. Moa Appelgren. Moa Appelgren. Moa Appelgren.



Så där ja. Har jag lyckas manipulerat er så ni kan gifta er någon jäkla gång så jag får vara brudtärna?



:P

sundarii

Är så himla glad för er skull! Fascinerande att jag skrev den förra kommentaren och 1 ½ timme senare så fick jag en mmsbild om er stora nyhet :D:D:D:D



malin

Jag hörde!!! GRATTIS! Mys!

Sugarpast är som marsipan, fast utan mandel i... bara socker typ. haha. Du får se! Det är äldigt sött, men lättare att arbeta med. Jag kommer till vånga på torsdag tror jag, ska lägga ihop tårtorna då o sen garnerar jag på fredag morgon innan allt folk kommer!!



Ses snart!

kram!

2010-06-21 . 17:05:50
Länk: http://malinathome.blogg.se/
Moa

Sundarii - Hahaha, visst är de fasicerande =D Fyfan. Är du synsk??? =P PUSS



Malin - Låter mumsigt! =D Ses på torsdag! Kram!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: