Så jävla kul

2010-06-23 . 16:38:49 . Allmänt

Hahaha.
Det finns en sajt där man skriver och varnar om kvinnor som lurar sig till pengar.
Dom mailar folk(mest män) och flörtar och försöker få dom bli kära i henne.
Det har drabbat en som jag känner. Men jag googlade och sökte efter namnet så hittade jag sajten. TUR att han inte gav henne pengar.
Hon förförade honom och försökte få honom vara intresserad. Efter ett antal mail så frågade hon om hon fick åka till Sverige och hälsa på honom. Då frågade hon om han kunde betala för henne.
Men nej det gjorde han inte.

Nu till saken som är så jävla kul.

Jag har fått ett mail, från en annan kvinna. HAHAHAHA. Hon försökte flörta med mig och ville lära känna mig.
Självklart, som den jag är så gillar jag att jävlas.
Jag har gått med i spelet och skrev; ja visst jag är intresserad. Vem är du? Sen skrev hon svar igen. HAHAHA.
Så jag frågade RAKT UT; behöver du pengar?

Noll svar. Kanske svarar hon senare? Fy fan va roligt. Det va de roligaste mail jag fått. HAHAHA.

Ja jag vet jag är taskig men jag ville jävlas med henne för jag VET vad hon är ute efter. HIHI.
Dock får hon ALDRIG pengar av mig. =P

Det är bara såååå kul! Hihihihi.

Jaja... Nog om det. ^^

Jag var på röngten nyss å röngta min bröstrygg. För läkaren ville se om de läkt. Men iaf det va drop in å det fanns folk där men jag fick gå in före. Fan va gött. Väntade bara kanske max 10 min sen kom han å då fick jag röngta ryggen.

Nu är de bara att invänta på jävla läkaren.

Sen gick jag till apoteket å köpte medicin för magkatarr och värktabletter om jag skulle få bröstsmärtor.
Hoppas fan inte att jag får bröstsmärtor hemma hos pappa.
Men det gäller att vara på säkra sidan.
Jag hatar detta här, jag vill fan inte ha mediciner men jag måste ta de för att min kropp ska må bra&fungera.
Jag tar jävla magmediciner, två olika.
Sen är de panodil zapp för bröstsmärtor.
Sen är de primperan mot illamående.
Det är sjukt jobbigt att vara jag.
Dock är alla medicinerna receptfria utom primperan. Sen i höst ska jag påbörja en medicin mot adhd. Jättekul. NOT. Men vad gör man? Visst det är frivilligt men jag måste ta de för jag vill jag ska bli bättre.
Jag har vissa tecken fortfarande för adhd och det är jobbigt. Vill testa medicinen och se om de ger reslutat annars slutar jag med dom. Jag är ju sjukskriven och varit de sen 2006.
Jag vill kunna börja jobba men det går inte just nu. Lär vara de ett år till eller två. Beror på hur jag mår.

Nu är de ryggen oxå så de är svårare. Jag läste på nätet igår om kotkompression.
De ger bröstsmärtor oxå och även om kotan läkt så kan jag få bröstsmärtor under lång tid ändå. Sen försvinner de. Jag har haft bröstsmärtor sen feb. Fy fan för de.
Jag längtar tills de slutar. Då kan jag sluta vara så jävla handikappad.

Just nu är de massa hinder eftersom jag är rädd för att få bröstsmärtor.
Anstränger jag mig och gör nått fel me armarna eller ryggen så får jag smärtor.
Det suger.
Imorron åker vi ju till Norrköping till pappa och Mimmi.
Ska försöka hjälpa till dom oxå när jag är där. Jag vill kunna hjälpa till å så. Men får vila emellan.

Jaja, ska nog ringa AW å prata me han om packningen å så.
Sen ska jag gå upp te vinden å hämta reseväskan sen ska jag packa. =)
Det blir härligt att åka bort och dessutom till min älskade familj. Gött!

Vet inte om jag kommer skriva mer ikväll, men uppdaterar när vi är hos pappa annars.


Svar till Sundarii - Gu va go du är. <3 Du är bara så bäst. Du kan inte göra handlingen men det är tankar som räknas. Ingen är så bra stöd som du är förutom Andreas. Ni är bäst! <3 Förresten, fått kontakt me Ida?
Malin - Fyfan va fina å billigt! Måste köpa dom. New yorker, hemsida eller i stan i Nrk? Måste fan be Andreas köpa dom åt mej. =D Gud så fint! Jag älskar rosa. =D

HA EN RIKTIGT TREVLIG MIDSOMMAR, RARINGAR!!!! För det ska jag!!! <3

Puss, hej
Kommentera (3) st

Kommentarer
Malin

nej det ska vi inte.. ska vara i falkenberg med några av nicklas jobbarkompisar o så..

tack detsamma!

hoppas att ni får det bra i norrköping

Kram

2010-06-23 . 17:04:19
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Malin

jodå vi hade det jättemysigt på hotellet..

skönt att få komma bort från vardagen!

Kram

2010-06-23 . 17:05:56
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
sundarii

Så klart att jag bryr mig om dig :) <3



Nopp, har inte fått mail alls. Hon kanske har max fullt upp ;)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: