Mysig helg!

2010-06-28 . 21:51:07 . Allmänt

Hej!
Har varit upptagen å haft fullt upp med allt. =)
Så har inte bloggat, men vem bryr sig egentligen? =)

I torsdags åkte jag å min älskling till Norrköping för fira midsommar.
AW mötte oss där med min lille prins. Så kom morfar/pappa å hämtade oss i stationen. Sen åkte AW hem så åkte vi vidare till Hageby centrum. Mötte Mimmi å Malin där. Första gången å träffa Malin, men det gick finfint. =) Hon är go.

Handlade i Willys, systemet å så. Sen åkte vi me pappa hem till landet. Gu va skönt att komma ut på landet! <3
Vi satt direkt ute å njöt av vädret, Anton ville bada i morfars å bonusmormors stora pool. Han NJÖT verkligen. Jag hade oxå köpt vattenpistol och shit va han jävlades me oss allihopa. Pappa hade en vattenslang oxå så han sprutade HELA tiden på oss. Jag blev väldigt blöt. Haha.

Sen åt vi köttfärs å pasta. Mumma. Spelade memory å snackade ute hela dagen, sen vid elva va vi trötta. Anton ville att Andreas skulle läsa en bok för honom. <3

Sen somnade han mitt i boken. Hihi.

Vaknade kl 9 på fredagen, då va de bara gå upp å hjälpa runt omkring inför festen. Alla var på full gång. Rörelser överallt. =P

Anton var mest i köket å hjälpte Malin med tårtorna. Han gjorde sina mandelmassa ormar. Så sött. =) 

Efter 12 kom folk, sen blev det 29 stycken hemma hos pappa å Mimmi.
Vi började med äta sill å så, sen ville barnen bada. Anton lekte mkt me Alexander å Tindra. Skönt att dom hittat varandra snabbt igen. Dom ses inte så ofta annars. =)

Sen var de å byta kläder å så, fika me tårtor. GUD VA GOTT!!! Ska anställa Malin som bagare sen när vi ska gifta oss. Hahaha.

Sen kom det en flak, då satte vi oss i flaket å åkte till en ställe där man kan dansa runt och åka karuseller å hoppborg typ. Barnen hade de roligt sen åkte Anton me kusinerna å Kattis&Peter tillbaka så jag å Andreas gick runt lite sen gick vi tillbaka till pappa.

Då flyttade vi runt borden å så, då började pappa grilla. Satt å pratade mest me Andreas å farmor. Softade bara. Det va så skönt. =D

Sen var de dags å äta. Mumma. Det va väldigt gott me grillat å potatissallad. =)

Sen började folk åka hem, så det va dags å säga hejdå. Vi satt ute å pratade å så.. Sen blev klockan elva igen så vi pallade inte mer. Anton somnade och vi sov tidigt me. ^^

Lördag vaknade vi å såg att Anton redan vaknat. =P Satt nere med morfar å kollade på tv å åt frukost. =)
Sen hjälpte jag till lite å så, så va de dags å åka hem.
Tack underbara för helgen! <3

Igår va vi hos Angelica å hennes söta pojkar.
Blev bjuden på mat där med. God gryta! =)
Anton hade de verkligen roligt där. Hehe.

Idag har vi varit hemma å softat, sen träffade vi Asy å barnen så gick vi till Lek å Buslandet.
Anton sprang in direkt, blev svettig efter 5 min. Haha. Så roligt hade dom. =)

Så hem, handlade lite på Coop, sen hem å softade ute på gården. Hem så tog Anton bad. Nu softar vi hemma.
Anton ska egentligen sova men han kollar på Spiderman nu. ^^

Imorron ska vi upp tidigt för vi ska till Univerisum med Andreas underbara föräldrar.
Dom ville träffa Anton då ska dom få göra det. =)

Ne, nu får jag ont i röven av att sitta på golvet. =P

Laddar upp bilder senare lr imorron. =)


Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Jag BRYR MIG om när du uppdaterar blogg :)

Åh, vilken härlig helg ni haft!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: