Magkatarr

2010-06-18 . 20:37:24 . Allmänt

Fyfan usch! Jag har magkatarr nu, började förstå det efter London.
Åt dåligt i London, fast jag ätit där ja men har svårt att äta mat utomlands liksom. Men jag äter ändå.
Jaja, men iaf så kom jag hem och hade ofta ont i magen och så. Sen började jag dricka cola och så varje dag så började de bli värre och värre.
Till slut förstod jag att det va magkatarr. Fine!

Har köpt mediciner mot de nu. Har tagit en idag å än så länge har jag inte fått likadan smärta som igår. *peppar, peppar ta i trä*

Var på stan nyss.
Köpte vattenpistol till Anton, och en tuff byxa och världens tuffaste keps till Anton. <3 Köpte oxå blåsbubblor.
Sen köpte jag oxå en spikmatta till min store älskling. =)
Köpte bara en sak till mig själv, det var en... Hur säger man det... En dekor till min bärbar. Så det blir snyggt. Haha. =)

Imorron ska jag å min fina älskling gå i Slottskogen OM det INTE regnar ja! Hoppas de inte regnar. =(
Sen på söndag blir det äta ute på Bergakungen och sen titta på bio. Sex and the city 2. Ser fram emot det. =D
Det blir väldigt mysigt! Bara vi två. <3

Sen jobbar han som vanligt mån-onsdag sen på torsdag är han LEDIG!!!! Fan va gött. Då åker vi till Norrköping och möter min lille älskling där sen kommer pappa å hämtar oss. Vi ska sova hos pappa i 2 nätter. Anton ska få bada, leka mycket hemma hos pappa under tiden vi är där. Pappa å Mimmi har skaffat stor pool så Anton kommer nog vilja bada. Haha. Sen på fredag är det midsommar då kommer släkten. Det blir härligt. =)

Förresten, fick goodiebag idag. =D
Det var en parfym prov. CK. De luktar gudomligt gott! Sen var de oxå en Lumene dag creme. Doftar apelsin. Gu va gött! =)

Vill ni oxå ha lite goodiebag så klicka in er HÄR!

Nu ska jag klistra på min bärbara å se om den blir snygg! =P

Puss, hej
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: