Lista

2010-06-08 . 18:44:54 . Allmänt

Lånar listan av från BeckahBitch

Här kommer min lista:

Vilken svordom använder du mest? Fan
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Har ingen väckarklocka å vaknar när Andreas vaknar.
Hur många resväskor äger du? 2
Använder du flip-flops?
Har inga just nu efter mina favoriter gick sönder efter Gran Canaria resan =P
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys, Coop å Tempo bara när de är småsaker.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ibland, men de är mest jag som fotar =)
Vilken var den senaste filmen du såg?
Fun with Dick and Jane
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Vilket som
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett hus
Har någon någonsin kallat dig lat? Japp =P
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej de gör jag inte.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Jag är ju döv så äger ingen.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Jag e döv som sagt ^^
När var senast någon stötte på dig?
 Andreas =D
Vad åt du till middag senast?
Ris och korvstrongoff
Använder du huvtröjor?
Japp, de e enda tröjor jag använder.
Kan du vissla? Nej
Vem var den senaste som ringde dig? Anton <3
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Flumeride å Kållerado. Haha
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det finns säkert någon
Vilket riktnummer befinner du dig i? 031
Tittade du på tecknat när du var liten?
Japp, vem gör inte det
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Närmasta är Backaplan
Hur många syskon har du? 2, en halvsyrra och en lillebror
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
Vilken film kan du alla replikerna till? Hmm, hur ska jag kunna komma ihåg de? Haha
Äger du några band t-shirts?
Inte nu längre =P Senaste var Backstreet Boys
När flög du senast?
För en vecka å 2 dagar sen
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stolar
Läser du för skojs skull?
Bara på nätet. Enda bok jag läste va Twilight - hur dom gjorde filmen. =P
Pratar du några andra språk? Teckenspråk och svenska
Diskar du din egen disk? Ja
Har du gråtit offentligt? Ja, jag har svårt att gråta offentligt annars.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ibland
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Vill ha en tatuering men det får vänta.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det spelar ingen roll egentligen.
Kan du kasta macka? Ja
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vad har du med dig in på bion? Sällskap, coca cola å godis eller popcorn
Vem var din favoritlärare och varför? Hmm, Sanna var min favoritlärare mellan 8-10an
Har du dejtat någon av en annan religion? Jo d har jag för hundra år sen
Vad har du för väder? Grått, regn som är uppehåll just nu.
Har du en blogg? Ja?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Foto =)
Gillar du att flyga? NEJ! Fy fan men vill man resa så gör man. =)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksam, pålitig, förstående. Ja allt Andreas är! <3
När sov du senast på golvet? Hmm. Minns inte. =P
Vilken är din favoritdrink? Hmm... Har ingen just nu. Gillar mest öl.
Gillar du din boende-situation? Oja =)
Vilken är din mammas hemstad?
Östergötland, Norrköping.
Din pappas hemstad?
Östergötland, Norrköping. Så ja jag är äkta Pekingare =D
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Hmm minst 7 timmar.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nja, inte just nu.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ja =P
Vilken är din favoritfrukt? Melon och jordgubbar just nu =)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, räknar aldrig.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Blir 27 år den 9 December
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja =P Fast de blir stavfel ibland.
Tror du på liv på andra planeter?
Jo de gör jag men inte 100%
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Kommer inte på nån just nu.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på gud så jag bryr mig inte.
Vad var det senaste du åt? Modifast bar caramell
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Bådeoch, de beror på personen.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Föräldrarna tyckte de va fint, dom valde Madelene Camilla Ulrika men nu har jag ändrat till Moa så nu heter jag Moa Madelene Camilla. =)
Gillar du senap? Ja bara söt stark senap.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inget speciellt.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Haha nej
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nä.
Tycker du om att krama folk? Ja de gör jag fast jag kramar bara nära å kära typ.
Skulle du säga att du är trendig? Nej
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hmm, ingen aning.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Nej, läser inga böcker.
Tycker du att du är attraktiv?

Vad är du allergisk mot? Inget egentligen förutom falska människor.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, varför?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte =P (vet du pappa?)
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? De spelar ingen roll. =) Kanske FamiljenKorb? ;)

Kommentera (1) st

Kommentarer
BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ballt att du också ändrat namn :-) kul att du hakade på!

2010-06-08 . 23:08:51
Länk: http://beckahbitch.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: