Ikea

2010-06-12 . 21:26:06 . Allmänt

Idag va vi på IKEA. Yeah. =)

Andreas försökte väcka mig 4 ggr imorse men jag minns inget av det. =O Haha.
Men iaf så vaknade jag till sist och Andreas sa att hans föräldrar är här om 10 min. Shit! Upp å hoppa fort, klädde på mig, sminkade mig och gick ner till bilen. Så drog vi till ikea. Kollade runt o köpte lite grejjer. Vi köpte en expedit hylla, svartbrun som vi ska ha i sovrummet. Vi köpte 4 lådor till de och en fin lampa till de. Blir jättemysigt i sovrummet! =) Köpte oxå två sänglampor. Äntligen säger jag bara! Haha. Sen köpte vi oxå en datastol till mig eftersom jag sitter alltid i soffan, men nu ska vi ta upp min databord från källaren så jag kan sitta rätt. Bra för ryggen. =) Sen drog vi till Willys, kollade om de va bra priser på mat. Handlade lite me. =) Sen åkte vi till LIDL me å köpte cevapici, hundskit kalllar vi det. Mumma! =P

Sen åkte vi hem, vilade våra ryggar. Andreas pappa monterade upp min datastol medan Andreas lagade mat. Så satt jag å hans mamma i soffan å pratade lite. =) Sen va de matdags så kollade vi på Avatar samtidigt. Hans föräldrar gillade Avatar när vi såg de på bio så vi kollade på de. Vet inte hur många ggr jag kollat på de. Hahaha. Minst 5 ggr iaf. ^^

Jag orkade inte se Avatar hela tiden så jag drog till Nordstan, apoteket å köpte lite sen åkte jag hem, drack te och fika lite. Sen va avatar slut så åkte dom hem.

Nu slappar vi framför datan å kollar oxå på film, Magadskar 2. Haha.

Det har varit en riktig mysig dag med dom! =) Gillar å umgås med dom oxå.

Imorron blir de tvätta kläder, sen ska jag å Andreas tillbringa resten av dagen i sovrummet. Men nej inte för att myspysa utan att ta bort skåpet och dammsuga och montera upp hyllan och sätta de i sovrummet å sätta in sänglampor där me. =P Det blir fiiiiiiint! Åh, vi kommer att ha de finaste sovrummet! =D


Kan ta bild å visa lite sen när allt e klart. =)

Pusselipuss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
raisy

det blir spännande när du ska lägga bilden upp här. kommer vara nyfiken haha.. kram

2010-06-13 . 11:59:43
Länk: http://raisy.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: