Fullt upp!

2010-06-11 . 21:02:44 . Allmänt

De senaste dagarna har varit fullt upp!
Min älskade fina bror kom hit i onsdagskväll. Onsdagen var de mest städning och disk för mig, sen bar de av till stationen. Mötte min bror. Åkte hem och vi snackade hela kvällen, åt smörgåsar och drack te när Andreas kom hem från jobbet. Mysigt!
Kollade oxå på Battle Royale(tror de hette så). Den va rå och sjuk film men bra! =)
Sen skulle vi sova, det började bli ljust ute. Hahaha. Vi som skulle upp tidigt. Men äsch, vaknade tidigt igår å jag var som en zombie. Helt död fast levande död = zombie blir de. Haha, men iaf så fixade vi oss å drog till stan för bror skulle göra hälsoundersökning inför hans jobb. Det tog bara 15 min och kostade hela jävla 800 spänn! Fy fan va dyrt de blev! Haha. Sen gick vi från Kungsportavenyn. Det va så mysigt å fint. =) Gick in till 3 affär. Jag å Andreas fick ny mobil. Andreas´s gamla mobil är väldigt kass oxå. Men som sagt, det blev en grå till Andreas, en starkrosa till mig. LOVE IT! Det blev Nokia 6700 Slide. Är jättenöjd med den. Mest för den är rosa. Ja ni vet hur jag är. Hahaha.

Sen gick vi till Nordstan å Andreas ville köpa speltid. Sen åkte han hem för han skulle jobba så jag å min bror gick till hamnen, där skulle han köpa biljetter till båten som tar honom till Damnark idag.
Det va mysigt att gå där. Sen gick vi till dövteam. Pratade i en timme så va jag klar, drog tillbaka till stan. Men stannade vid Movieline. Älskar denna affär! MASSOR av filmer. Haha. Sen drog vi till Nordstan å kollade runt lite, men vi blev trötta i benen å fötterna så vi drog hem. Jag kollade igenom mobilen och sen beställde vi hem pizza å kollade på film, Köplust. Bra är den. =)

Blev väldigt sega å trötta efter maten, det blev en riktig soft kväll. Sen somnade bror framför teven så han fick sova, jag gick in i sovrummet å kollade på Natt på museet 2. Så kom älsklingen hem. Sen sov vi. Så gött! Haha. Vaknade tidigt igen imorse. Vaknade kl 7, skulle följa me bror till terminalen. Va lika död som igår. Haha. =)

Sagt å gjort, lämnade min bror i Stena Line Terminalen. Saknar honom redan! Sen drog jag hem. Tänkte sova lite men jag piggnade till när jag va ute. Åt lite frukost å så. Men sen blev jag trött så jag kröp under täcket å kramade sötnosen. Poff! Jag somnade och sov i tre timmar!

Haha. Så Andreas åkte till jobbet, jag drog oxå till stan, skulle köpa tågbiljetter till Norrköping på midsommar. Blev förbannad på automaten. SJ=SATANS JÄRNVÄGAR! Denna fanskapet slutade fungera när jag betalat för biljetterna och allt! Men inga jävla biljetter skrevs ut. De skulle precis skrivas ut, de stod utskrift sker... Men sen poff! Den dog bara, sen funkade de igen men då kom mina biljetter ALDRIG. Blev förbannad. Gick te försäljaren. Gubbe va otrevlig å sa jag vet inte va du ska göra. Om dom inte skrivit ut biljetter så har dom inte dragit pengar... Gick till bankomat å kollade. JOVISST! De hade dragit pengar. Men jag fick inga jävla biljetter! Åkte hem å va skitsur, ringde till SJ. Lååååång tfnkö. ORKA. Satt å väntade snällt. Jag hann bli lugn under tiden jag väntade så jag var trevlig när jag fick kontakt. Tur för SJ. Haha. Fick bokningsnr och då åkte jag tillbaka till stationen, gick till samma automat. Den funkade igen. Skrev in bokningsnumret. Men va fan, det gick inte att ta ut dom för de va nått fel me numret. Fy fan. Gick igen till försäljare. Men det va en annan kvinna som va fan mycket trevligare än gubben. Hon kollade min bokningsnr och sen frågade hon om vilken automat jag gick till. Sen gick hon å hämtade en låda, där det fanns massor av biljetter. Jaha, fanskapet hade alltså spottat ut biljetterna men det kom LÅNG tid EFTERÅT så jag inte va där. Men det va någon vänlig själ som lämnade in dom. Så jag fick mina biljetter. TACK! Åkte hem, fan va gött å va hemma å ta de lugnt nu. Haha. Glömde nyckel till tvättstugan så jag fick hämta den sen gå ned å boka en tid sen gå upp igen. Så idag har jag gått upponed trappor 8 gånger. =P Bra för benen. Hahaha.

Nu ska jag ta de lugnt  å sätta på en film och ligga på golvet å göra övningar för ryggen så de får vila. Vilken dag det varit! =P

Imorron kommer älsklingens föräldrar hit kl elva så vi ska dra till IKEA o köpa en möbel till sovrummet. Det blir jättefint där. =D Blir roligt å träffa hans föräldrar igen. Det va ett bra tag sedan sist. =S Haha.

Sen ska vi handla mat oxå. Sen ska vi bara ta de lugnt resten av helgen å vila! =)

Ne nu ska jag gå å vila ryggen å kolla på film. Hoppas ni får en trevlig helg!

Puss, hej
Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

"Nokia 6700 Slide" Jag läste för snabbt så jag tyckte att det stod SLIDA. HAHA.Starkrosa slida :P



Skönt att det ordnade sig me biljetterna :)

malin

Väldans trevligt ! :D

Hoppas ni inte blåser bort som vi gör här hemma i östergötland för tillfället. galet!

2010-06-12 . 18:07:19
Länk: http://malinathome.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: