Ett år

2010-06-23 . 17:56:08 . Allmänt

Det har gått ett år.
Idag är de exakt 1 år sen vi satt i soffan och pratade, då frågade jag; Vad är vi? Han svarade; Tillsammans? Så det va bekräftat den 23 Juni 2009.
Nu har det gått ett år. Vi har gjort mycket saker tillsammans, träffat varandras familjer, varandras kompisar.
Flyttat ihop, förlovat oss.
Allt på ett år.
Jag är lika kär i dig som jag blev när vi pratade i msn.
Fast jag pratade me hans kompis först, men sen skrev Andreas till mig utan att dom visste att dom skrev till samma tjej i början. Sen fick vi alla veta och det blev automatiskt att det blev Andreas.
Danne är fortfarande lika rolig å bra kompis. =)
Jag kom hit till GBG den 21 Juni, samma dag farmor fyllde år. Jag var så nervös så jag mådde illa. Jag ville bara dö i tåget på väg till GBG.
Tiden närmade sig och då va vi framme i stationen. Där stod Andreas och gav mig en kram och en puss direkt. =P
Sen blev det bara automatiskt. Vi höll i varandras händer direkt.
Vi var/är så kära. Jag stannade i några dagar. Sen åkte jag hem och det sved i hjärtat.
Sen fick vi vara utan varandra i 2 veckor. Det gjorde ont. Sen kom han till mig i Norrköping.
Då träffade han min fastrar å kusiner å farmor för min kusin fyllde år. =)
Sen gick tiden bara fort å fort. Han träffade min pappa å Mimmi. Min pappa godkände honom. ;)

Tiden gick å gick till slut klarade jag inte av distansen längre. Jag ville vara med honom. Vi pratade att flytta ihop. Men det var inte spikat. Sen den 16 december åkte jag hit å firade jul med hans familj. Träffade hans syster för första gången då. Goa familj. Tycker såååå mkt om dom allihopa! Fick tillomed julklappar av dom. Va väldigt förvånad. Trodde inte jag skulle få några eftersom jag inte fått fira jul på riktigt i några år. Så jag förväntade mig ingenting. Men poff, så gav dom mig julklappar. Jag blev som ett litet barn. Haha. =P

Men iaf, från 16 december när jag kom till han så stannade jag två månader hos honom. Åkte aldrig hem. Haha. Sen bestämde vi i jan å feb var de spikat att vi skulle bli sambo. Jag sa upp lägenheten, pratade med en turkjävel om lgh. Han utpressade mig på något sätt. Blev väldigt förbannad. Om jag ville slippa dubbelhyra så skulle jag betala en hyra åt honom. Fy fan. Men det blev stress eftersom turkjäveln ville flytta in i feb, plus så hyran i feb låg bara på 800 kr så jag betalade hälften, så jag betalade alltså bara 400 kr för han ska flytta in, 400 kr för att slippa dubbelhyra. Ja, turkjävel -därför såkallade namnet.
Stress å stress. Jag å Andreas åkte hem till Norrköping och vi hade två dagar på oss att packa å fixa lägenheten. Så kom Danne till Nrk å hjälpte oss flytta allt te GBG. Jag va väldigt utmattad denna dagen då. Hahaha. Sov under hela resan te GBG. ^^

Men iaf, sen blev vi sambo å jag blev inskriven i GBG. Nu har jag bott här i 4 månader och stormtrivs!
Men det är klart jag SAKNAR Norrköping. Det är ju trots allt min hemstad. Där min familj&släktingar bor. Mina rötter kommer därifrån. Norrköping ligger alltid i mitt hjärta. <3

Nu har det gått ett år. Nu har vi varit tillsammans i ett år. Underbara år. Jag ser fram emot flera år till med dig, älskling!

Grattis på 1årsdagen, älskling! <3 <3 <3

 
 
 

Puss, hej

Kommentera (2) st

Kommentarer
Malin

ja vi får säkert kul =)

ja det får vi göra, va längesen nu!

Grattis än en gång till förlovningen!

Kram

2010-06-23 . 18:07:14
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
sundarii

Grattis :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: