Att gå gör susen!

2010-06-01 . 14:13:04 . Allmänt

I hela helgen har vi gått massor i London. Det va massor av trappor där i tunnelbana. Upp å ned hela tiden, sen gick vi massor oxå. Det har gett reslutat, gått ned 4 kg. Det e jag jävligt nöjd med! Ska se till att jag INTE går upp nu, ska fortsätta i samma takt och se till att de ska gå ned, inte upp! =) Fy fan va gött. =D Mina ben å lår är smalare nu, märkte de nyss. =)

Igår när vi åkte tåg hem, det tog 5 timmar. Och det va obekväm stol jag satt på!
Det ledde till att jag fick bröstsmärtor i tåget å jag kunde inte ligga heller. Tog en Panodil Zapp, de började släppa men var ändå öm. Sen började de igen när jag gick av tåget å höll i några timmar. Jag försökte hitta en ställning som gör så de känns bättre. Men nej, jag hade sååå ont! Skyndade mig hem å vi kom äntligen hem. Vred av bröstsmärtor för de gjorde djävulskt ONT! Tog en Panodil Zapp men de släppte inte heller. Tror de är för jag inte typ legat så de varade länge, jag försökte göra allt för att få de försvinna. Jag började gråta för de gjorde helvetes ont. Sen sa Andreas att jag skulle ta en varm dusch eller bad så jag gjorde de. De började slappna av lite. Så jag satt kvar i badet ganska länge me hett vatten så de försvann. Tack å lov! Men då började jag må illa. Tror det var för jag haft kramper länge sen var de oxå för jag inte ätit något sen vi va i Sthlm. Så jag mådde illa i typ en timme å gick runt å Andreas kokade ris för jag måste äta någonting. Sagt å gjort. Sen tog jag oxå åksjukatabletter som jag köpte i London. Sen blev jag VÄLDIGT trött för jag haft kramper, bröstsmärtor å illamående sen jag kom hem från Sthlm. Sen började de släppa så jag laddade upp bilder å så. Sen gav jag upp för jag såg dubbelt. Kunde inte läsa texter för jag va RIKTIGT trött! Så jag la mig, bums somnade jag direkt! Nu känns det bra. Har inte bröstsmärtor eller något sådant. Känns skönt. =)

Fy fan för bröstsmärtor. Ska till sjukgymnast på fredag då jävlar...
Orkar inte ha ont längre. Jag får ont varje gång jag är hemma igen, alltså när jag åkt bort, sen åker jag hem så slappnar jag av så får jag akuta bröstsmärtor. Det e sjukt jobbigt. =(

Ja... Men det va en väldigt lyckat helg iaf å i söndags va det lite galet. Men det gick jätte bra å de va tur att vi fick åka me nästa flyg hem. =)

Snart ska Andreas åka å jobba. =( Så jag ska nog ta en lång promenerad i skogen. =)

Puss, hej
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: