Rubrik saknas

2010-07-04 . 10:42:33 . Allmänt

Har haft en underbar vecka med min lillprins! =)
Det blev Lek å Buslandet med Asy å Sandra, sen blev det igen lekbuslandet fast med Mac och Johanna.
Trevlig sällskap var Johanna! =)
Sen var vi oxå på Universeum med älsklingen å hans föräldrar. Anton tyckte det va kul. =) Han gick mest med Andreas pappa å pratade me honom om olika saker som fanns där. Skönt att se att dom kommer bra överens. =) Sen köpte dom en mjukisdjur, Haj till Anton. Jättesött. =D
Har gjort så mkt under veckan han var här. Var ute jämt. Hehe. Sen i torsdags åkte vi till Örebro och Anton va glad å träffa hans pappa. =D Ifredags innan jag åkte hem till GBG så gick vi till BVC å kollade upp Antons ögon. Jaha, det var ögonfluss han hade. Stackarn. Fick en salva som han skulle ha 2 ggr om dan. Nu är de bättre. Skönt! =)
Åkte hem te GBG å tog de lugnt, städade härhemma å softade. =)
Igår kom Niklas å Malin hit, dom hade med sig en bänkdiskmaskin. Gött! =) Sen fick jag en typ av inflyttningspresent av dom. Det var ett stort svart rund ljusstake som man kan hänga upp på väggen, med 10 st glas som man har värmeljus i dom. Gillade den! Tack underbara ni!

Senare kom oxå Danne å Stefan hit, jag kollade på Twilight, sen New Moon. Haha. Stackars dom andra. ;)
Sen blev de Saw6. Den e rå film. Fyfan, ja som andra sawfilmer va. =)
Sen åkte dom hem å ja va skit trött. Somnade på soffan så fort dom åkte. =)

Idag ska vi städa lite härhemma å softa innan vi drar till Bergakungen. Bio ikväll! Ni anar nog vad vi ska se på. ;)

Imorron kommer underbara pappa å Mimmi hit. =) Dom är i Ullared nu.

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
malin

Hallå Raring!



Visst är dem grymma, älskar färgen blir som ett litet barn igen haha!



Ja, jag har det bra här. Har nog inte riktigt fattat att jag kommer stanna här. kommer sakna ihjäl mig efter alla mina kära i östergötland!



Men det finns ju tåg, som tur är!



Ha de bra vännen, kram!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: