Hoho

2010-07-14 . 15:48:59 . Allmänt

Idag blir det en riktigt soft dag eftersom jag har mensvärk å träningsvärk. Inge bra kombination kan jag lova. =P
Är orkelös å orkar fan ingenting. Ska bara kolla på film å ta de lugnt idag. =)

Andreas föräldrar va här en kort stund över kaffe å bullar.
Pratade lite å så. Vi ska dit på fredag å stanna till ev nån dag nästa vecka om dom ska åka med A´s syster till Sthlm då ska vi va djurvakt. Annars åker vi hem på måndag. Dom ville vi skulle komma i helgen för att "fira" våran förlovning. =P Sött. =)

Igår fick jag massa bilder på mitt brorsbarn. Han heter Arvid. <3
Men jag lägger inte upp bilder, ni får kolla dom själva när han lagt upp dom på hans blogg eller något. =)

Kanske sen när jag tagit egna bilder på honom.
Han är världens sötaste Arvid. <3
Patrik å Sanna har lyckats bra. =D

Arvid liknar Patrik när han va bebis tycker jag. =)
Så söt å go. Ser fram emot om 1-2 veckor då ska jag åka upp med älsklingarna till Norrköping då ska vi få träffa Arvid. =)

Orkar inte sitta här nu =( Men vi hörs igen snart. =)

Puss, hej

Kommentera (1) st

Kommentarer
Nettie

Stoooort GRATTIS du blev faster! :D

Grattis till Patrik och Sanna till Arvid :D

Aj aj, inte bra du haft ont i ryggen och bröstet, va rädd om dej gumman! Puss <3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: