<3

2010-07-13 . 16:15:52 . Allmänt

Imorse blev Sanna å min älskade bror föräldrar till en liten pojke! STORT GRATTIS till er två!

Gu va söt gossen är. <3

Mitt lilla brorsbarn å gudbarn.

Bild & namn, vikt å längd kommer sen när jag fått tillstånd. =)

Ser fram emot till att få träffa dig å gosa med dig. Om jag får för dom föräldrarna. Hihihi.
Jag ringde Anton imorse när jag fick veta, berättade att han fått en kusin, att min bror har fått baby imorse. Det blev en pojke. Anton blev glad och log. Hihi.

Jag e så glad och för Sanna&Patriks skull!
Är så stolt över er som fått ett så fint barn. <3
Tack för jag fick vara gudmor och jag kommer alltid finnas bakom er. Ni vet ni kan alltid fråga om de e något.
Jag stöttar er och kommer alltid finnas där för er. Säg bara till! <3

GRATTIS IGEN! <3

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
Sundarii

Faster Moa <3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: