Typ gratis?

2010-01-18 . 23:50:34 . Allmänt

Jag pratade me min bror på msn och han öppnade några av mina brev för jag är ju inte hemma så han tar hand om dom och han öppnade hyresavin jag fått idag och såg att jag skulle betala BARA 863 kr! De va billigaste hyra jag fått ;) Jag brukar få ett papper med hyresavi varje månad typ där det står hur mkt el/vatten/värme jag förbrukat under hela året så sen till jan början av året så blir de minus de så det blev 863 kr kvar, då betalar jag de. Det blev nästan gratis för min bror. =) Han betalade BARA 48 kr. =P För han har jobbat borta så mycket under sommaren så han knappt varit hemma. =)

Det va skitbra å billig hyra. Så glad!  =) Och jag har snackat me en snubbe som sökt till lägenheten så han har iaf svarat ja till den men vi får se om han får den. Men de hoppas vi verkligen på för om det blir han som får lägenheten då ska vi flytta ut senast 30 feb. Ja tidigare blir det om det blir snubben. Då slipper jag betala mer hyra där. Då ska jag å Andreas åka hem till Norrköping å städa, packa och rensa massa skit och sälja en del så allt blir klart snart. =)

Det känns bra!

Ja... Imorron bär de av till stan då Andreas måste till banken då ska vi passa på gå runt lite för jag fått två presentkort av hans föräldrar å syster då ska jag shoppa lite. =) Behöver oxå köpa tv kabel till datan så man kan kolla på film. Orka sitta å kolla i min data. HIHI.

Hahahaha, det va en skitrolig konversation jag hade me min bror. Ja har kass humor. Kolla här; 

pUsSeLiGuRkA
säger (22:49):

*Gillar du svart?

Patrik ☆ säger (22:49):

*jodå

*hurså=)?

Patrik ☆ säger (22:50):

*men barnet fårhelst bli vitt:)


pUsSeLiGuRkA
säger (22:50):

*Haha men va fan dum är du eller?? Jag menade bakgrund på bilden!

Bror...... Han kan vara riktig pucko ibland. Självklart menade jag INTE ungen ;) Hur kan ungen liksom bli svart??? Hahaha.



Ja, han säger att jag är så oteknisk och puckad men vi är ju syskon så han är det också. ;)

Syskon....!

Hejs svejs

Kommentera (2) st

Kommentarer
Patrik

hha du e rolig du, självklart fatta jag att det var bilden du menade, jag bar dummade mig! dessutom så är faktist jag inte oteknisk:P bara för jag e gay så betyder det inte att jag inte kan någonting:P

2010-01-19 . 00:21:20
Länk: http://patrik-thaleman.blogspot.com
sundarii

HAHAHA! Syskonen Thaleman asså... :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: