Shoppning

2010-01-29 . 01:39:22 . Allmänt

Idag va de gött dag fast det gjorde jävligt ONT i ryggen =( Dagen började dåligt. Det va strul på banken sen va Andreas irriterad oxå för banken strulade. Men de kan jag ju förstå. Så sen gick vi till busshållplatsen å bussen kom precis när vi va nära. Så vi sprang när bussen kom så vi var typ kanske 5-6 meter från bussen men vad gjorde bussen? Han sket i oss å körde... Jävla idiot!!! Jag blev sur men vad fan gör man...? Så kom precis en buss till, och Andreas stod ryggen mot bussen så han inte såg buss nr och han sa nej nej inte ta den bussen. Den är fel å åker annan väg. Jag sa jo men den är ju till backaplan! Så precis nör bussen åkte så vände han sig om å insåg att han såg fel på nr. Så vi kunde ha tagit bussen!! Jaja... Gjort är gjort.. Jag satt å väntade å va småsur å frös.. Så till slut kom nästa buss så åkte vi till Nordstan. =) Till banken och sen gick vi till Nordstan och shoppa lite. Jag köpte en del ansiktprodukter, fotfil, 3 st nagellack i läckra färger ;) Lite smink grejjer. Sen gick vi självklart till min favvobutik.. GINA TRICOT! =P Men de sög... Dom hade dålig utbud på kläder. Kassa kläder. De sög hårt... Jag gick runt å kollade. Men jag hittade iaf två tröjor. En stor tröja som jag ÄLSKAR. Svart/grå randig tröja. =D Och en vit stickad kofta.. Den är inte i min smak men den kostade bara 49 kr och den ska jag ju ha bara till speciella tillfällen, som fester och sådant.. Så det får bli så. =) Sen kollade vi på Game. Självklart måste Andreas kolla. =)

Vi va hungriga å jag va kissnödig och hade ont i fötter så vi tog bussen hem. Gick till Tempo å handlade lite te mat. Gick hem så tog vi de lugnt å vila fötterna/ryggen. Så åt vi köttfärsås som Andreas gjort. Mumma mumma! =) Pratade lite me min tjejer på msn, camade me Karola me. Hon är skön. Hahaha.
Det blir roligt den 19 Mars! =D

Förresten.... Idag frågade jag Andreas igen; Du!! När ska Danne köra flyttsläpet å så???? Andreas sa det blir den 6 feb... REDAN!?!?!? Tänkte jag.. Han tyckte att han redan sagt de te mej... Hahahha. Nehe du. Tror inte de eller så minns jag inte? =P Så jag å Andreas ska åka upp till Norrköping å städa, rensa, packa och göra ordning så kommer Danne på lördag från Göteborg, ev Nicklas med så ska vi flytta allt in i lasten så drar vi vidare till Göteborg och flyttar in. =D Då är jag sambo på riktigt!! =)

Ne fan nu ska jag gå å fixa te och försöka få Andreas släppa tvspelet så vi kan dricka te å kolla på film å kramas! =)

Hejs svejs
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Kan Andreas tsp nu? :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: