Omtänksam unge!

2010-01-26 . 22:03:33 . Allmänt

Jag har ett underbart barn! =)
Han har alltid tyckt om småbarn och då menar jag barn som är yngre än honom.
Han är så omtänksam och han bryr sig väldigt mycket. Han gillar bebisar. Han gillar att ha bebisen på hans knä och krama och gulla me denne. Han har nog fått det av mig. ;) Jag älskar ju å gulla me bebisar och mysa. =)
Han har alltid varit omtänksam och bryr sig om dom. När min kusin Alexander föddes, då va Anton 7 månader gammal. Han blev så förvånad och såg chockad ut när han såg Alex. Det va första gången för honom att träffa någon bebis som är mindre än honom. Sen gillade han pilla och ska alltid peta på Alex´s näsa eller öga. Nej nej nej säger vi hela tiden. Hahaha. Det är bara 7 månader melllan dom två och dom kommer jättebra överens. =) Leker jämt ihop när dom träffas. Känns skönt!

Sen kom det en liten Tindra å hon är 3 år yngre än Anton och när vi va hos farmor å Tindra va bebis så hon satt i babysittern. Anton sprang runt med Alex å lekte men han stannade ibland å satt sig vid Tindra å klappade henne på huvudet. =D Sen när hon tappade nappen så han tog upp de och gav de till hennes mun. Så söt. Sen när Tindra va hos min faster och då började hon gråta och skrika för hon va hungrig så Anton såg på min faster å såg sorgsen ut och sa till henne; hon gråter... Sen klappa henne på armen... Oh så söt så man smälte. =D Min älskade lille pojke! =)

Men barnen växer så fort såklart så det inte finns nån bebisar kvar nu kan man säga. Men Karola har fått en bebis som är nu 7 månader gammal och Anton gillar henne såklart. =D När jag va hos Karola å träffa Lovisa för första gången å jag hade henne hos mig så när Anton kom och då blev han glad å ville klappa henne och gulla me henne. =D Nu umgås Anton me Lukas, dom är bästa kompisar så Anton träffar Lovisa när Anton är hos dom. Det är roligt för honom. =)
Men nu till Juli kommer Antons lill* kusin till världen så det är jätteroligt för oss alla! =) Så Anton(och jag) har nån bebis å gulla me. När jag är i Norrköping så gullar jag me Troja/Vincent, är jag i Örebro så gullar jag me Lovisa. Sen är de Göteborg.. Men ingen bebis här, inte..! =P Än... Hahaha. =)

Det känns skönt att Anton har någon bästa kompis som han kommer så bra överens med. Lukas är 3 år yngre än honom men dom kommer bra överens och Anton bryr sig om Lukas. Och dom skriker å blir helt till sig när vi säger dom ska träffas. Säger jag; Vill du leka med Lukas? Så skiner han som sol och skriker jaaaaa! Haha. =D

Dom älskar varandra, lr hur Karola? =D

Ne, tänkte nu ladda upp en bild så ni får se hur gullig Anton är mot Lovisa. =D
Blev så kär i bilden. Älskade barn!


Stolt mamma(till de äldste, dom andra är mina låneungar) =P

Kommentera (1) st

Kommentarer
Karro

jaa dom älskar ju varandra, jag menar dom tycker pi om varandra och leka mkt ihop.. :) min stora låne ungen är anton:P dina låne ungar är mina:D puss

2010-01-26 . 22:21:10
Länk: http://www.pololuka.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: