Offline

2010-01-25 . 18:12:38 . Allmänt

Igår va jag typ off(line) hela dagen. =P Nicklas å Malin kom hit igår så vi satt å kollade på tv, dom bjöd på weinerbröd me choklad å cola så vi mumsade oss i de. Så sen blev det tvspel för pöjkarna så jag å Malin satt vid varsitt dator så jag hamnade på skype för jag skulle testa de å se om de var bra. De va tydligen bra för jag satt å pratade me Karola i skype i över 5 timmar. =D Såg hennes skitungar me så jag gullade me Lovisa via camen. Haha. Satt å snackade om allmänt, om allt skit. Jag träffar inte mina tjejer så ofta nu och jag är inte inne på MSN så ofta nu heller så när jag är det så pratar vi på och babblar och det va länge sen jag pratade me Karola så det blev extra länge och i skype är de mycke lättare att snacka då man kan teckna. =) Najs. Ja men iaf, så vi höll fram te kl 12 då skulle hon sova. Jag satt me dom andra oxå och åt hämtmat sen kollade vi på filmen Barnhemmet. Spansk skräckis. Jag ÄLSKAR den. Så otäck och så BRA! =) Jag satt framför datorn och skype var på edan jag åt å kollade på filmen. Höhö. Jaja, ska inte babbla om Skype nu. =D

Men iaf så var de trevlig kväll med Nicklas å Malin. =) Sen kollade jag å min älskling på Hulk. Den va bra den med, sen blev det Ironman men jag somnade efter halva filmen. Så ska nog ta å kolla på de igen idag. Hihi.

Ja det var annars en mysig helg och soft helg. Nu i veckan blir de nog rensing och städ, älsklingen har för mycket "skräp" så vi ska nog rensa å se vad vi ska ha kvar och vad vi ska ställa i förrådet. Så det blir nog denna veckan. =) Sen får vi se när vi åker till Norrköping å rensar/städar där. =)

Nu har jag nog skrivit av mig lite. =)

Förresten så ville jag oxå säga till er som kommenterade förra inlägget om älskade Robin;

TACK! Det värmde. <3 Ni är goa.

Raisy - Förlåt men vad hände med din bror? =( Jag beklagar sorgen. Vila i frid. KRAM på dig!

Nu ska jag gå..

Hejs svejs
Kommentera (1) st

Kommentarer
Karro

götebög skype haha... Jaa alltid rolg att ses igen på skype skärmen alltså.. :D Ja 5 timmar är bra och vi snackar mkt:D Måste få göra igen när barnen sover bättre då:D pusspuss

2010-01-26 . 11:38:36
Länk: http://www.pololuka.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: