Min mysiga helg =)

2010-01-18 . 00:53:29 . Allmänt

I fredags kom Andreas farbror å hämtade oss så vi åkte ut till landet och umgicks me hans föräldrar å farbror. De va massa gottigott under helgen. =) Det serverades lammgryta i fredags. Shitgod! =) Ja de lät kanske sorgligt me lamm men de va smaskens. =) Sen va de godis, nötter. cola å vi pratade å kollade på filmer. Sen va de bara myspys hela lördagen och god mat me. =) Det blev rotfruktgratäng å kyckling. Jag ÄLSKAR rotfruktsgratängen kan jag lova! Den va så himmelsk god! Sen va de godis, nötter igen =P Och idag kom Andreas moster å mormor så vi satt å fikade, åt gott mat oxå. =) Pratade och så. Det va en mysig helg me god mat, prat, skratt och myspys. =) Nu är vi hemma igen iaf å ska ta lite te å mackor nu. Snackar me min lebbkompis nu. =)


Ja, de va min mysiga helg det. =)

Hejs svejs

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: