Jobbiga föräldrar

2010-01-22 . 05:21:23 . Allmänt

Är så JÄVLA trött på föräldrar som SKA ALLTID lägga sig i!!

Jag har sett massor och då menar jag MASSOR tanter i familjeliv och i nästan varje tråd finns det påhopp!!

Ska säga en t.ex; En mamma som förlorat sitt barn i missfall och hon skapade en tråd om hennes sorg och kallade sig för änglamamma. Då kom det folk som hade för sig att dom kunde göra påhopp. Dom sa att hon INTE var änglamamma för det var "bara" missfall. Men herregud!!! Ser ni för fan inte att hon sörjer??? Hon blev gravid och gläjdas åt det och va så glad, lycklig och allt. Sen förlorade hon de i missfall. Så har ni fräckheten att komma och säga att hon INTE är änglamamma... Vad FAAAN var det i magen då? En groda eller??? Ge er för fan, låt mammor skriva va dom vill UTAN bli påhopp! Och sen va det en annan tråd, en mamma skrev att hennes barn var sötaste i världen(självklart tycker man det som mamma!) Och att alla på BB sa till henne att hur söt hennes son var. Och då kom en mamma å skrev i tråden att alla på bb gör säkert det och blablabla skitsnack sen skapade hon en annan tråd om något om att det finns fula barn(är inte riktigt säker va de hette) men då skrev hon en exempel om grisfula ungen å om denne tråden hon skrev innan te mamman.. Men va faaan tänker hon på med!? Hennes ena tutte av mjölk eller??? Men iaf så ledde det till att hon blev avstängd från familjeliv en viss tid.

De jag INTE förstår VARFÖR dom ska lägga sig i och påstå saker och TRO att dom har rätt?

Låt en mamma kalla sig för änglamamma!  Låt en mamma tycka att hennes barn är världens finaste! Låt en mamma skapa en tråd om hennes sorg! Låt en mamma duscha hennes barn hur mkt hon vill! Låt en mamma vara ifred! Jag e så jävla trött på moraltanter som ska alltid göra påhopp.

Visst har jag sagt en del till kärringar i familjeliv men det var för dom hade fel. Det var inte bara jag som tyckte så. Utan ALLA i tråden tyckte det så kan jag ha fel? Nej precis.

Det va en tråd om en kvinna som gick in till grannens lägenhet och lånade toaletten UTAN att fråga grannen när hon inte va hemma. Hon använde nyckeln för att använda toaletten och hon skrev om det i familjeliv å FRÅGADE varför hennes granne blev arg för hon lånade toaletten UTAN att fråga. Så vi svarade med att sånt gör man inte. Man går inte till en granne och lånar toaletten utan att fråga, men då blev hon förbannad å skällde ut oss alla och sa att det INTE var olagligt intrång utan hemfridsbrott. Men då erkände hon tekniskt sett att hon gjorde hemfridsbrott men då blev hon arg å sa att hon INTE gjorde det! Jag blev faktiskt mörkrädd och skulle inte vilja ha henne som granne, seriöst...

Vad i helvete finns det för människor????

Varför ska dom lägga sig i?

En mamma som har barn ska sköta sitt, varför lägga sig i när det gäller andra människor? Skit i vad dom andra gör. Men handlar det om misshandel eller nått när barnet mår dåligt då är det ANNAN sak. Men att skälla ut folk eller nått sådant för småsaker eller något vad dom gör. LÄGG NER! Sitt ner å lek me dina barn istället för sitta vid datorn och leta efter en mamma som du kan hacka ner!!! Sådana mammor som lägger sig i har för mycket fritid!!!!

Nehe, inte? Bevisa det då å sluta hacka ner folk. ;)

Så, det va dagens inlägg. Sorry men jag e L E S S  på sådana människor!

Hejs svejs /en mamma som lever sitt eget liv å skiter i andra.
Kommentera (4) st

Kommentarer
Patrik

skiter i andra? haha nej det gör du ju inet om du blir så irriterad:P du är för go älskade syster:D

2010-01-22 . 12:19:25
Länk: http://patrik-thaleman.blogspot.com
Moa

Men bror... Jag skriver va jag vill i min blogg å jag gnäller inte på din ;) Och det går inte att undvika dom för jag läser i familjeliv å säger ifrån. :P

sundarii

Det är därför jag inte läser inne på familjeliv, för det är så mkt skitsnack där... Men Moa, har du inte lärt dig vid det här läget ATT INTE LÄSA SÅNT SOM GÖR DIG IRRITERAD? Du är ju för tusan som Nemi som inte klarar ens att läsa nyheterna :P

Moa

Haha men Sandra...

Jag var ju redan inne på trådarna å diskuterade med folk så kom det påhopp. Ska jag backa och lämna tråden för någon annan? Nej, dom får fan knipa käften istället. ;) Men den om grannens toa så va jag tvungen å svara varför grannen blev sur. Haha



Haha, kanske det. Jag har nog inte lång stubin när de gäller dumma människor eller fjortisar ;P

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: