Hahaha fyfan

2010-01-09 . 01:17:08 . Allmänt

Idag har jag hittat några roliga sidor/trådar. =)
Idag va Nicklas å Danne här å dom spelade tvspel hela dagen idag så jag satt vid datorn istället och hittade flera roliga sidor plus några trådar i www.familjeliv.se.
Men en var de bästa jag sett på länge. Dock va den allvarligt menat men jag tyckte den va skitrolig å den förgyllde min kväll me leenden å skratt. =) Det handlade om en anonym som gick in till grannens lägenhet utan tillstånd å lånade grannens toalett. Och ja.. Ni får läsa resten själv. Jag störde mig på hennes kommenterar. =S Men det va roligt ändå. =) Denna tråden är redan avstängd nu och den skapades ikväll =P
Här får ni se den; http://www.familjeliv.se/Forum-4-117/m49877537.html

Och andra jag blev fast vid var falsksanning. Dom berättar "sanningar" om Kissie, BlondinBella, Kenza, Dessies å så.. Det va kul å läsa.. Fast det är 50/50 sanning.

Kika in här; http://www.finest.se/falsksanning

Ja, nyss åkte Danne hem så nu duschar Andreas, så vi ska sätta oss å kolla på nån film å äta lite choklad. Myspys. =) Hmm, funderar på att ta lite te...?

Ja hoppas ni har lika mkt nöje som jag har haft under kvällen. =)

Hejs svejs
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: