Födelsedagsbarnet

2010-01-14 . 17:16:17 . Allmänt

Idag fyller en av mina älsklingar år! =) Han blir 25 år idag. =)

Idag va hans föräldrar här och tog med blommor o sådant till Andreas =) Hans mamma gjorde supergod smörgåstårta. Me like men min mage tillåter inte mycket. =( Suck. Ja har problem me min mage. Men jaja skitsamma. =p Så vi va här å fikade, jag satt å pratade mest me hans mamma sen fixade dom karlarna gardin å sådant te sovrummet å satte där en lampa. Så nu är de stor skillnad kan jag lova. ^^ Mycket mysigare nu. =D

Jahapp... Just nu håller jag på å framkalla några kort och ha en förstorning på oss så vi kan köpa en fin ram å hänga upp de vid sängen. Blir snyggt. =) Vi(eller jag *host*) har flera kort och dom i ramar så jag tänkte att vi kunde hänga upp dom på väggarna vid sängen. T.ex en kort på han när han va liten, sen på mig oxå när jag va liten sen tänkte jag ha en bild på oss i mitten typ. Sen tänkte jag ha på Anton såklart vid sängen. Blir snyggt. =)

Haha, har inte ens flyttat hit mina saker å jag planerar redan. =D Hahaha.

Men vadå, man ska ju planera. ;)

Andreas har typ allt här hos han så vi inte behöver köpa nån möbler eller nått men vi har pratat om att köpa småsaker typ ljushållare till väggen och ev en bänk till hans musikstereo.. Men vi får ta de sen när vi gått igenom vad jag har hemma hos mig å sen ska vi städa/rensa allt här hos han å hemma hos mig så vi vet va vi har å då ska jag packa ner allt å kasta en del. =) Det blir bra. Oh, det känns jättebra det här. =D

Är så glad, so happy! =P

Ska snart åka till Örebro me å få mysa me min lille älskling. =)

Ne nu ska jag fortsätta me bilderna så de blir "skickade" =)

Hejs svejs
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: