Fasters lilla skrutt visade sig idag =)

2010-01-15 . 16:03:33 . Allmänt

Men inte tekniskt sett eller jo via UL =P

Bror å Sanna va på ultraljud idag och gjorde nup test. Allt va bra och normalt. Jag såg deras UL-bild i brors pappabloggen. Oh va de smälter i hjärtat. =) Fasters lilla skrutt. Jag tror stenhårt på en liten Troja... Men kanske blir de en Vincent..? Ja du.. Det återstår att se den 19 Juli. =) Fick även veta igår att en barndomsvän Becca, hon ska bli mamma oxå och den 20 Juli! =) Lustigt. Så pappa å hans bästa kompis(?) Kenneth ska bli morfar/farfar samtidigt. =D Oh va kul det ska bli när bebisen kommer. Hihi..

Jag fick ett sms idag från en kvinna(eller en man)? Nån som hette Gundogan... Men skitsamma. H*n smsade å ville se min lägenhet å sa han kunde flytta in närsomhelst. Ofan, då ska jag prata me min karl å se om när vi ska flytta alla saker så h*n kanske kan flytta in tidigare så jag slipper betala hyran. =) Ja men vi får se hur de blir..

Ja ska snart åka ut på landet till Andreas päron.. Hans farbror kommer å hämtar oss så vi är där över helgen te söndag.. Bara så ni vet så har jag inte pengar i mobil så om de e nått så ringa eller smsa men räkna inte med min svar då. =) Nu är min älskling på väg hem antar jag, han va på af å lämnade in papper.. Så nu har jag packat å fixat lite å dricker lite te nu. Nyss duschat så ska fixa mig lite sen kommer han så drar vi.. =)

Hoppas ni får en mysig helg. =)

Nästa gång jag bloggar så tänkte jag ta hiss å diss. Men ska nog säga dagens DISS nu. =)

Dagens DISS är; Jo självklart allas egen kissie-pissie... Hon är så fyfaaaaaaaaaaaaaaaan blond å fjortis... Hon säger att hon ska vara snällare nu, jo men tjena... Vill ni veta varför så googla kissie och läs hennes blogg så fattar ni varför jag avskyr henne... Hon hamnar iaf i dagens DISS! Det va svårt å välja vilket som skulle hamna i diss, för paow, dessie, kissie är likadana och lika fjortisar. ;) Men idag blev det pissie iaf...

Ne nu ska jag gå å fixa mej så jag blir klar nångång... =P

Kika in i mina länkar - där finns pappabloggen så klicka er fram dit så får ni se fasters lilla skrutt. =D

Tjingeling!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: