Älskade Robin <3

2010-01-19 . 00:36:27 . Allmänt

Det hände för 10 å halvt år sen.. En ängel gick vidare.. Det blev våran älskade Robin.
Han hann bara bli 1,5 år gammal.
Det gör ont i hjärtat och saknaden är stor.
Han skulle ha varit 12 år gammal nu och ev spelat fotboll, gå i skolan och vara en älskad, glad pojke...
Men för 10 år sedan förstördes allt. Hans framtid var borta.. Allt va borta.. Ett vackert barn fattas oss... Kan fortfarande inte förstå varför det hände så här...

Jag har haft en tufft uppväxt men att förlora Robin var de värsta som hänt.
Jag älskade Robin som han vore mitt eget men han var min systerson.
Jag kommer ihåg hur ont det gjorde och tårarna tog aldrig slut.


Men.... Vi ska komma ihåg alla roliga stunder och härliga minnen vi har med honom..

Han var så busig, han älskade att dansa, det var på samma sätt man gungar(när man vaggar). Han dansade så och skrattade samtidigt. Hans härliga skratt, leende, glimten i ögat. Han var så underbar å go liten kille.


Jag kommer ihåg också när jag å min bror var med våran syster och hennes fästman Lassi å hans föräldrar och campade, vi hade tält å vi grillade och snackade och det va mysigt. Jag fick dela tält me min bror, det va svinkallt! Fast det va sommar men jag frös så, vaknade tidigt på morgonen, nått vid 4-5 tiden så jag gick till de stora tältet där dom sov, jag kröp under täcket bredvid Robin och somnade bums. Det va så varmt å mysigt där. Sen vaknade jag av ett glatt stinkande barn. Han stank av bajs och han tog tag i mitt hår å skrattade, det va en härlig morgon. Han va så mysig och glad barn.

Fan att det ska va så orättvist... Han var bara lånad i 1,5 år sen gick han vidare som en ängel...

Kommer aldrig att förstå varför han gick vidare till de andra sidan...

Saknar dig så fruktansvärt mycket, älskade Robin!!

Vila i frid Robin Lars Emmanuel Sandberg-Blom

 

Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Sorgen finns alltid där, men som jag brukar säga - att Robin är nu i änglarnas värld och har det gott.

Karro

Håller med vad sundarii skrev.. puss

2010-01-26 . 11:35:39
Länk: http://www.pololuka.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: