3 dagen på de nya året

2010-01-03 . 18:13:27 . Allmänt

Helt sjukt att det är år 2010 nu.. Fast jag inte märker skillnaden men ändå.. :P
Vi är på väg till vår nu, men det gillar Andreas nog inte. Höhö. Han gillar kyla medan jag gillar värme. Så nu har jag mest tillbringat under täcket på vintern och gnällt över kylan. Men på sommar är det Andreas tur. Han gnäller över värmen.. Haha. Jaja...
Idag har jag bara sovit å legat i soffan för de mesta. Ja... Känner mig allmänt seg och har inte ork till något alls.

Det har varit mycket i December.
Tjafs med jävla försäkringskassan, sen va de där å där skit.. Blev förbannad på dom.. Fick fan mycke mindre pengar så jag är SUR kan jag lova.. Sen åkte jag ner till Andreas så va jag här och fick vänta på några papper så bror skulle skicka vidare dom till hit. Så nu har jag fått dom men de va röd dagar så jag inte hunnit gå till bibblan för att kopiera flera papper så imorron ska vi göra de å skicka vidare dom. Så hoppas förhelvete att de går snabbt denna gången.. Jag fattar inte hur utbildade försäkringskassans kärringar är... :S Dom är helt KORKADE i huvudet. Tycker jag iaf! Av mina egna erfarenheter så är försäkringskassan bara rent ut sagt SKIT. Blir så sur på dom... Dom suger!! Jaja....

Jag har det bra annars, livet kan inte bli bättre än så. ;)
Jag har ju två världens finaste pojkar i mitt liv. =)

Anton är världens finaste barn och Andreas är världens finaste pojkvän.
Va jag älskar er! <3

Ne nu ska jag nog sluta babbla å försöka ge mig på photoshop elements som jag fick av Andreas pappa. =) Så jag kanske kan försöka ge mig på blogg html... Håll tuimmarna. =)

Hejs svejs
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: