Myspys

2010-02-15 . 00:31:55 . Allmänt

Vad har ni gjort idag? Ni som är singlar och är i förhållande?

Innan när jag va singel så bojkottade jag alla hjärtans dag för jag var ensam och deppig. Men iaf så nu är jag sambo <3 Och inte direkt firat dagen men vi har ätit gott, det blev klyftpotatis och kyckling och min hemmagjord vitlöksås. Mumma! ;)

Sen kollade vi på film, den va dock inte romantikfilm utan action men vad gör man när man har en karl som gillar de? Haha ;P Nu ska jag kolla på Inpendenceday(stavas?). Andreas spelar lite så tänkte blogga lite sen ska jag knalla vidare å kolla på filmen.  =) Men haft mysig dag idag allafall. =) Och hoppas att även ni singlar oxå haft det för det är ni värda. Unna er något gott och kryp under filten å kolla på nån bra rolig film. =)

Borde ha tänkt på det innan när jag va singel men jag har varit deprimerad och-gud-vet-vad. Inte för jag är troende, haha men bara en talesätt! ^^

Har inte bloggat så mkt nu fast jag ville skriva av mig men visste inte vad jag skulle skriva om. Kan inte precis skriva om ALLT och så.. Det har hänt några saker som gjort mig riktigt förbannad men jag kan liksom inte skriva om dom i bloggen då skulle det bara se dåligt ut. Jag är frispråkig så jag skriver MER än gärna vad jag tycker och när jag är förbannad så vill jag skriva av mig och då kan jag skriva svordomar och fula ord och rasiska(?) ord.. Men jag låter bli...

Det är en nackdel jag har, att vara frispråkig... Haha :P

Höhö, nu ska jag kolla på Ipendenceday med Will Smith. Förresten så är I Am Legend SUPERBRA!!! Jag har kollat  på den typ 4494933989585 ggr men inte tröttnat på den. SÅ bra är den. =) Nagelbitarfilm kan man säga. ^^

Will Smith är bra skådis och nu ska jag kolla på den andra. Me like..

<3 till er nära och kära!

Saknar dig, min lille älskling! Och er i Norrköping. Ingen nämnd, ingen glömd..

Hejs svejsan

Kommentera (3) st

Kommentarer
malin

Mysigt med god mat med någon man tycker mycket om.

Jag vaknade upp i Vånga sen skjutsade mamma hem mig.

Hade tvättstugan heladagen. suck. Men jag satt i soffan, själv juförsig, med massa tända ljus o mysfilt. Det gäller att lätta upp stämningen även att man är singel ;) Har ju dock inte mått så bra, legt inne o så nästan hela året så det är lite kämpigt. Men man får göra det bästa av situationen!



Ha en super dag!

kram

2010-02-15 . 12:50:15
Länk: http://malinathome.blogg.se/
Lina

Kul blogg :D

2010-02-15 . 16:50:20
Länk: http://lina.bubbleroom.se/
Bror

Hej låter som en mysig alla hjärtans dag <3 :)

vi hade det ochså mysigt lagade mat och åt efterrätt myste till film och skålade med en drink:)

och bytte ´paket:D visst är det härligt att dela alla hjärtans dag med någon man verkligen Älskar:D

kram på er ! saknar dig oxå:)



2010-02-17 . 13:40:28
Länk: http://patrik-thaleman.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: