Japansk skräckisar

2010-02-17 . 03:54:10 . Allmänt

Det är SKÄMT!!

Visst, det finns skräckisar som dom gjort men denna filmen Grudge...
*host* Den är kass. Då menar jag inte den som Sarah Michelle Gellar spelade utan bara japaner...

Denna filmen är en skämt. Amatörskådespelare... =S

Liksom vi kan göra samma film som den och få den utgiven??? HUR kom denna filmen ut egentligen?

Ja, smaken är som baken. Men den är KASS tycker jag iaf! ^^

Vissa japanska filmer är rå och sjuka.. Har sett en film som var ganska bra, det hette nått Battle... Glömt va de hette exakt..

Jag tycker att nuförtiden gör dom inte såå BRA skräckisar, då menar jag inte bara Japanska, utan usa oxå.. 80 och 90 talet var bättre tycker jag.. Sjukt.. Som clownen DET.. Jag älskade den när jag va små.. Ja jag kollade på den när jag va liten. Vet inte om pappa förbjöd mig men iaf såg jag på den. :P Sen är det oxå Terror på Elm Street. <3 Fredagen den 13 var sådär.. Inte precis min favorit men...

Ska nog skriva ner vilka skräckisar som jag ÄLSKAR. =) Men gör de senare.. Måste snart sova, ska till Nordstan senare å kolla. Sen ändra adress me..



Svar te Karola´s kommenterar - Hahahaha, ja visst. Kom med du. ;) Du får bara betala för extra vikt fr väskan som går genom tullen. :P
Jag ska träffa kändisar =D=D Tänk dig, Karola. =D=D

Japp, hon är lika kändiskåt som jag. ^^

Hejsan svejsan

Kommentera (2) st

Kommentarer
Patrik

haha! du menar the Grudge med japaner i?

du vet väl om att den engelska versionen med michelle Geller, är en Kopia på den japanska versionen, att den japanska versionen är orginalet, och att USA har gjort en likadan film med engelska skådespelare, med rätt från han som gjorde den Japanska filmen, det är likadant med Män som hatar kvinnor och de filmerna, de ska ju bli stora Hollywoodfilmer med typ Brad pitt och stora skådespelare i, precis som the Grudge du är allt för rolig syster, :) men Älskar dig ändå:)

2010-02-17 . 13:37:33
Länk: http://patrik-thaleman.blogspot.com
Tess

Det är olika men oftast 30-40 besökare om dagen. Brukar skicka ut kommentarer till olika bloggar om dom vill anmäla sig men denna gången fick jag inte en enda kommentar.

2010-02-17 . 21:18:03
Länk: http://killmee.net
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: