Förresten så har jag sökt till....

2010-02-13 . 22:59:00 . Allmänt

En rolig grejj =)

Jag tror inte jag får det men man kan alltid testa och se om man får det...

Jag läser skvallerbloggar som sagt och så såg jag BlondinBella sökte nån skvallerbloggare så hon skulle hjälpa å coacha och så.. Jag testade och skickade in "ansökan" så nu får vi se om de händer något, men ärligt talat så tror  jag knappast jag får den. Men vem vet? =P

Hoppas ni har en mysig helg och imorron är de ju alla hjärtans dag. <3 Vad ska ni göra då? =)

Hejs svejs
Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Du är knäpp. HAHA!

Justdet, det är ju alla hjärtans dag. Började med att låta gubben ha sovmorgon. Sen ska jag hem och sköta om min mamma. Kul dag? Nja..

malin

Hej gumman.



Har ju inte fått träffa dig ännnu, men någongång hoppas jag på! Nu flyttar du ju oxå.

Fin blogg har du iaf!



Du får ha det så bra!

kramar



// malin, mimmis dotter.

2010-02-14 . 21:32:08
Länk: http://malinathome.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: