Fyfan

2010-12-21 . 18:30:02 . Allmänt

Mens+nyopererad=inge bra kombination =(

Har jävla mensvärk och de gör ont i såren med.. Blir fan trött på detta här.

Ligger och sover för de mesta och är ändå trött på kvällar när jag ska sova.
Gör så ont i såren och har världens träningsvärk.

Var på vårdcentralen idag för det gör ont i såren och svider samt kliar det som satan. Dom kollade upp de och bytte förband. Det såg fint ut och inget fel på. Det kliar som satan bara för de läker. Fy fan.

Har ingen matlust och orkar ingenting alls. Har bara ätit en macka idag. Inget mer. Vill inte äta. Är bara så trött hela tiden. =( Jaja, jag vet jag gnäller men vadå. Vill bara skriva av mig och tycka synd om mig själv. =P

Imorgon måste jag försöka ta mig till stan och köpa julklapp. Sista minuten, i know.
Hoppas jag pallar av att åka till stan. Jag blir fan helt slut av att gå en liten promenerad. Suck, det suger att vara nyopererad. Men jag försöker göra mitt bästa å så gott jag kan.

Känner mig så handikappad just nu. Andreas jobbar så jag får klara mig själv. Jag kan knappt städa eller stå uppe länge heller. =(

Fy fasiken....

Tyck synd om mig, tack! =P

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Men Moa, inte ska du gå på stan ensam!!!! Aldrig i livet alltså! Det får du fan inte!!! Kan inte julen vänta tills du blivit helt ok?

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: