Favorit/hatlista

2010-12-30 . 23:50:02 . Allmänt

Lånar listan av PAOW

FAVORITERNA

Glass: Ben and Jerrys brownie(vad den nu hette)
Musik: Inget
Färg: ROSA å SVART! <3
Film: Skräckfilmer  =P är skräckisfrälst!
Språk: Teckenspråk =)
Länder: Gran Canaria
Städer: Göteborg, Norrköping
Skolämne: inget alls.. Men om jag måste då får de bli drama och svenska
Mat: Husmanskost
Sport: Inget alls
Såpa: Hmm, kommer inte  på något men tror det är Big Brother  
Tv Program: Desperate housewives =P
Efterrätt: Paj
Band: Inget
Idol: Ingen alls
Klädesplagg: Leggings med tunika eller tröja.
Affär: Ullared/Cubus
Kex: Chokladkex
Chips: Äter inte de, men de får bli sour cream
Läsk: Pepis Max
Drink: Piggelin
Bil: VOLVO
Egenskap hos annan människa: Trevlig, snäll hmm... Typ.
Modell: Ingen alls

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: Engelska men jag måste lära mig de. =P
Skolämne: Matte och engelska
Mat: Ärtsoppa
Affär: Hmm. Kommer inte på nått just nu.
Artist: Jag hatar ingen.
Tv Program: OC, Antikrundan, konsert/musik program
Filmer: Paperman är VÄRDELÖS
Egenskap hos annan människa: Jag hatar när människor ljuger och har dubbelmoral. Fy fan.

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: