Dagen närmar sig...

2010-12-15 . 22:09:28 . Allmänt

Om två timmar ska jag börja fasta och enbart dricka klar vätska fram tills 05.00
Jag har bara tänkt på operationen hela dagen idag. Är så nervös! Men det ska gå fint. =)

Operationen blev framflyttad till efter åtta. Skulle egentligen vara där kl 05.45 men dom ringde imorse och sa att operationen blir framflyttad så jag får komma dit kl åtta istället. Gött me lite sovmorgon. =)

Idag har vi bara fixat å trixat här. Fixat å hängt upp sänglampor/tavlor och hylla i sovrummet. Snyggare ser de ut nu i sovrummet. Är jätte nöjd! Vikt kläder å så, ska snart duscha å tvätta med typ sterilt tvål. Kommer nog inte uppskatta det. Hahaha. =)

Håll tummarna för mig imorgon, då hörs vi igen efter operationen... :)

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
tessan

det går bra ska du se... skönt ta bort med där gallsten jävel!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: