♥ Dag 6 – Min dag.

2010-12-03 . 17:54:51 . Allmänt

Idag.... Hm..
Det är inte precis min dag idag. =P Men jaja...
Jag håller ju som sagt på att dricka pulver dryck, choklad är faktiskt gott så jag kan dricka utan få kväljningar. =) MEN dieten får mig att känna mig konstig.
Jag får huvudvärk och yrsel. Igår kände jag mig svimfärdig å jag mådde kasst. Kände mig så matt å trött. Kunde inte stå, fick ligga så sen fick jag dricka massor. De gör jag redan men de hjälper inte så mycket egentligen.
Min kropp har varit utan mat på 3 dagar, bara druckit hela tiden och pulver å tuggat tugggummi. Det är inte såå jobbigt egentligen. =) Men min kropp blir svimfärdig. Fyfan...

Jaja, idag softar jag bara för ja orkar inte göra nått alls. =/ Tror det är drycken, tog stark medicin mot gallan. Har haft ont i gallan me. =(

Kollar just nu på eclipse <3. Fick hem den idag på dvd asså. Fan va gött! =D

Har oxå gått ned 3 kg, 1 kg per dag? Är de för mkt? :O Hahaha.

Ne men idag... Softar bara å kollar på film som sagt. =)

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

3 kilo? Oj oj. :D



Åh, jag såg Eclipse häromdagen och fy fan vilken underbaaaaaaaaaaaaaaaaar film!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: