♥ Dag 29 – Mina ambitioner.

2010-12-26 . 14:24:00 . Allmänt

Mina "mål"..
Jag vet faktist inte vad jag vill bli. Men jag hade tänkt på barnmorska men jag vet inte hur det skulle fungera eftersom jag är döv.
Jag kan inte kommunicera med hörande patienter som dom andra hörande kan göra. Jag kan inte höra vad dom säger eller så.. Jag vet inte hur det kan bli..

Ta inte illa upp, jag har bara ingen erfarenhet av det så jag vet ingenting. Vill undersöka detta här först innan jag bestämmer mig för något. =)

Men en barnmorska är ett drömjobb för mig. Jag får vara med när fina barn kommer till världen. Det är ett drömjobb för mig. Men frågan är om jag som döv kan arbeta med sådant? Då det kanske krävs hörsel? Som inom akutmottagning eller sjukhus.

Det är frågan...

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Klarar de så klarar du ;)



http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/iris/pressrelease/view/doeva-tjejer-faar-arbete-efter-underskoeterskeutbildning-325565

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: