♥ Dag 27 – Min favoritplats.

2010-12-25 . 21:11:50 . Allmänt

Det är nog i Kummelby, i Norrköping. Min farmor och farfar hade ett hus i Kummelby. Där har vi massor av fina och härliga, roliga minnen. <3 Mina kusiner älskade oxå att vara där. Vi brukade alltid leka ute, oavsett årstid. Är det fint väder ska vi vara ute. =) På somrar brukade vi starta dagen med frukost i inglasad altan. Brukade äta jordgubbar med mjölk och socker. Sen är det ibland oboy med bröd och marmelad å ost.
Farmor hade ett stort  jordgubbsland  och stort trädgård med olika blommor, grönsaker och så. Sen hade dom en liten gäststuga, där bodde vi en period med.

Älskade att vara där och njöt alltid av det. Speciellt på somrar. Släkten samlades hemma hos farmor och farfar. Vi alla umgicks och barnen lekte med varandra. Farmor har en lekplats med gunga och så. Där brukade vi alla barn leka och ha roligt. En hängmatta hade dom med. Vi brukade ibland ta fram stort tält och tälta på deras gräsmatta och sova där på somrar ibland..

Min favoritplats är i Kummelby, i min farmor å farfar´s gamla hus. <3 SAKNAR dit!!!!

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: