♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

2010-12-20 . 19:50:00 . Allmänt

Jag är en riktig lipsill!
Ni anar inte, jag loooovar. =P

Jag gråter för de minsta lilla.
Jag gråter varje dag typ. Till allt!

Åt tv, en vanlig tvserie t.ex eller film. Även om den inte är sorglig så gråter jag ändå. Haha.
Jag gråter oxå när jag läser böcker, speciellt boken som heter: Varför gråter inte Emma. Den va så sorglig.

Ja, är en riktig lipsill som gråter åt allting. =P

Innan jag blev gravid me Anton så grät jag nästan aldrig. Bara sällan. Men när jag blev gravid så förändrades allt och jag grät åt allting, som home extreme makeover t.ex.. Kan inte sluta gråta. Andreas brukar ibland kolla på mig men då gömmer jag ansiktet för jag hatar att gråta inför någon. Jag hatar att visa tårar, hatar att gråta inför någon men det är så svårt att stoppa det bara. Haha.

På begravningar är det en annan sak, då är det ok för mig att gråta öppet. Visa att man sörjer...

Jag är bara sån som person... :)
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Men min lilla lipsill,du är älskvärd ändå!:D

Hur mår du nu idag? Bättre?

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: