♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

2010-12-20 . 16:31:00 . Allmänt

MASSOR AV KÄRLEK!!!!!

Det får mig att må bättre! <3<3<3

Och GLASS! Ben&Jerry glass. Oh, va jag saknar den. Haha. Ne men massor av kärlek får mig att må bättre.

Jag mår så bra av att vara älskad och älska någon! Jag har fina pojkar, fin familj, fin släkt å fina vänner. Jag är så otroligt glad att jag har dom, utan dom skulle jag inte alls må bra.

Kärlek är de enda som får mig att må så bra. Ja förutom mediciner. Hahaha.

Eller just nu är det Tramadol, Spasmofen, Voltaren och Panodil som får mig att må bättre. Ja för jag är ju nyopererad.

Men annars MASSOR AV KÄRLEK! LOVE LOVE LOVE LOVE <3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentera (1) st

Kommentarer
Josannah

Ben&Jerry är ju oslagbar!! Vilket sort brukar du ta?

2010-12-21 . 18:13:21
Länk: http://nightday.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: