♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

2010-12-19 . 13:07:00 . Allmänt

Jag har firat 27 födelsedagar, men ja tror de roligaste var när jag fyllde 17 år gammal.

Kompisar so jag brukade umgås med i gymnasiet fixade en överraskningfest till mig hemma hos dom. Jag misstänkte att det var något men sen när jag kom hem till kompisen så såg jag massor av skor vid ingången... Och då bad dom mig att gå in till ett rum.. Hahaha. Fail. Massor av skor utanför så jag misstänkte direkt. =D

Men det va jättekul fest! Vi festade hela kvällen/natten och hade de jätte skoj. Blev väldigt nöjd me min födelsedag! =)

Kort inlägg men ja.... :)

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Kul att festen blev lyckad fast du var smart :P Haha, snacka om fail med massa skor!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: