♥ Dag 16 – Min första kyss.

2010-12-15 . 15:21:00 . Allmänt

Oj oj, det ska vi inte tala om. =p Men det är en utmaning så jag får göra den.

Skriver inte ett namn men det är säkert vissa som fattar vem.

Vi skulle ha gympalektion men vi kom med bortförklarningar, tror det var förkylning för min del.
Gympaläraren bad oss att gå runt på en promenerad istället för gympa. Men vi smög oss in i en toalett. Och där fick jag min första kyss. Han skulle bara "lära" mig hur man gör. Hahaha. Men det va iaf min första kyss.
Sen när gympan va nästan slut så gick vi ut och tog snön på våran ansikte för att de ska se ut som vi gick. Röda kinder, så gick vi in och låtsades som inget.
Jag var 14 eller 15 år gammal då. Sent men bättre sent än aldrig. Haha.

Det va det. =P
Kommentera (2) st

Kommentarer
Asy

hahhhaa ., självklart vill man inte säga vem hihiii. kul story! puss

sundarii

Smart! ;)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: