♥ Dag 15 – Mina drömmar.

2010-12-14 . 18:16:57 . Allmänt

Hmm. Det med dagens utmaning kan man tolka på två olika sätt.
Vad man drömmer och vad för drömmar har man. Så jag väljer de första alt. =)

Inatt drömde jag väldigt konstigt.

Att en gammal gympalärare var besatt av mig och han försökte med allt för att få mig vilja ha honom. Men han failade. =) En sjuk dröm, det var vinter och jag va på badhus och skulle träna simma. Hahaha.
Sen slutet av drömmen, precis innan jag skulle vakna, drömde jag att jag låg i sängen och precis vaknat och insåg att det va halv 5 på eftermiddagen, jag fick panik och tänkte Andreas ska ju jobba!!! Men sen kollade jag en annan klocka och det stod 13.05. Och sen vaknade jag och kollade på min mobil, det va 13.05. (det blev sent igår, så klaga inte. =P) SLUMP? Att klockan var i samma tid som i drömmen. =P Höhö.

Kort å trist inlägg men men. =)

Pussar på er
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: