♥ Dag 13 – Den här veckan.

2010-12-13 . 17:29:00 . Allmänt

Denna veckan har precis börjat så kan inte säga vad som händer. =P Men kan säga att på torsdag ska jag till sjukhuset för operation. NERVÖST! =S

På onsdag måste jag duscha TVÅ gånger och dubbeltvätta två gånger per dusch så det blir 4 tvättar. Orka. Haha. =P Sen på torsdag ska vi vara på sjukhuset 05.45. Suck. För jag är de första patient som ska opereras för dagen så jag måste vara där tidigt och förbereda mig. Fan är så nervös inför operationen! Massa tankar dyker upp.
Kommer jag må illa efter narkosen? Har ju kräkfobi.
Tänk om jag somnar och aldrig vaknar upp efter narkosen? Fy va otäckt!
Tänk om... Tänk om... Men NEJ! Får inte tänka på sådant! Jag ska vakna upp och må som en prinsessa efter operationen och allt ska gå bra! Så det så!

Wish me luck! Eller ska man inte önska någon de? Hmm. Nej, Moa! Tänk positivt!

Ja, sen är de bara att vila och ta det försiktigt och försöka promenera mkt jag kan. Fram tills julafton då ska jag  äta julmat! Å njuta av den! <3 Hihihi.

Puss, hej
Kommentera (4) st

Kommentarer
josannah

jaa tänk postivit!! hur mycket har du gått ned via pulverdiet?

2010-12-13 . 17:46:59
Länk: http://nightday.blogg.se/
sundarii

DET KOMMER GÅ SÅ BRA!!!! :)

Åsa

De kommer gå superbra. Jag har blivit sövd typ 7 gånger och allt har gått jättebra så det kommer de göra för dig med. :) Blir det en titthålsoperation? :)

Många kramar.<3

2010-12-14 . 19:40:42
Länk: http://ladygasp.wordpress.com
Karola

Gumman min <3<3<3 lugnt du ska tänka postivit!!! Förstår dig du blir nervös och det är normal.. tänk tänk positiv :) pusspuss <3<3<3

2010-12-14 . 19:58:22
Länk: http://pololuka.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: