Viktnedgång

2010-08-07 . 18:46:21 . Allmänt

Går väldigt sakta men säkert ner. =P
Har nu gått ned totalt 9 kg, jag väger bara på morgonen när jag vaknar så de är de rätta vikt så de har blivit totalt 9 kg sen Maj. =P
Och har kollat runt å bestämt mig för att testa lchf metoden. =)

Kollade nyss på olika recept, shit va goda de såg ut, det blir bra. Ska nog börja me de imorron, ska nog börja me bacon å ägg frukost sen vill jag oxå testa göra avokado med räkor och äggröra till lunch eller mellanmål. Sen ska jag kolla runt efter nån recept till middag imorron.

Det ska nog gå bra, det här. =) Ska väga mig igen å mäta å så, sen får vi se hur de går me metoden.

Ja, idag blir de tacogratäng, ska snart börja me maten.
Sen kommer kanske Danne å Stefan hit en sväng. Vi får se hur de blir.

Idag har de varit mysigt väder. =) Ja jag gillar både sol å regn. Om det ska bli regn då ska de vara rejält! Det är så mysigt tycker jag, när jag är inomhus ja.

Ne jag ska nog börja me maten nu tror jag...


Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
Josannah

Hela 9 kg, härligt!

Oja, bara kontakta mig om du undrar om nått ang LCHF.



(Skriver mitt msnadress i mailen, så du kan adda mig om du vill =))

2010-08-10 . 18:22:19
Länk: http://dayhealth.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: