Nytt

2010-08-19 . 17:36:10 . Allmänt

Idag fick jag ny kamera som jag beställt innan.
Åh, är så nöjd!!!
Det blev en röd Nikon Coolpix S3000.
När jag fick den idag så kollade jag igenom allt och tyckte de va nått som inte stämde.
Jaha har dom glömt batteriladdaren nu? Bara en jävla adapter och en el uttag... Vad ska jag ha dom till tänkte jag.. Jag testade mig fram och jahaaaaa, så ska de vara! Adaptern med liten uttag och sladd = batteriladdare. De va tur annars skulle jag skicka tillbaka den då hinner jag inte få den igen innan nästa helg. =/ Men iaf kameran är såå bra. Jag testade å tog bilder och det blev väldigt klara å fina bilder. Tog närbilder oxå. Shit va bra kameran är. <3 =)

Har oxå haft problem me klänningar till bröllopet nästa helg.
Men nu har jag äntligen fått tag på en jättefin klänning, kanske ni inte tycker om den men jag älskar den! Den är precis min stil. Ska bli gött. Bara å köpa leggings å ev skor om dom inte kommer innan nästa fredag. =) Skorna skickas från England så jag kanske inte hinner få dom innan jag åker, men annars köper jag skor på stan.

Nästa fredag drar vi till Örebro, då ska vi umgås me min lille älskling å sova hos Karola å Pontus. Sen på lördag blir de bröllopet då Nettie å Bamse ska gifta sig. =D Ska bli roligt. =)

Hem på söndag då ska Andreas ev jobba igen eller inte. Vi får se om skit-lernia förlänger lr inte. Jävligt irriterande är att folk säger upp sig på VOLVO och Andreas jobbar via Lernia å sökt jobb i volvo men dom tar andra nya personer. Fast Andreas jobbat där länge innan och sen fick han jobba där igen via Lernia.

Och nu ringer Lernia bara å säger; Volvo vill du jobbar i 2 veckor... Så han får åka å skriva på kontraktet för 2 veckor. De stör mig. Ge honom fast jobb istället! Volvo är så snåla eller så anställer dom annan som är helt nya där.. De stör mig!!!

Vi har så vi klarar oss men vi lever osäkert jämt...
Jobb? Inte? Vänta på att någon ska ringa, några frågar oss om vi vill göra si och så. Vi svarar alltid; vet inte, beror på pengar.. Suck. Är så trött på Volvo. Visst ger de bra pengar när han väl jobbar där men han får bara jobba i 2 veckor, sen ringer lernia å säger 2 veckor till, men va fan, ge honom jobb heltid så vi slipper tänka på sådant!

Jaja.... Sådant gör mig irriterad... Ska nog kolla på nån film nu, kanske saw. Perfekt rulle när jag är irriterad. =P

Ska snart laga mat, blir nog raggmunk med fläsk. Mums.

Puss, hej
Kommentera (3) st

Kommentarer
Josannah

åhh jobbigt med jobbet, Hoppas att ni lyckas med et fastanställning. =)



Jag är så nyfiken på klänning, jag tror att jag skulle bli tjusig i den. =)

2010-08-19 . 18:04:29
Länk: http://nightday.blogg.se/
sundarii

Bestämde du dig för den klänning som du mmsade till mig? För den är verkligen jättefin :D



Trist att jobb ska strula så dant för Andreas! Det är så jobbigt att få leva med ostadig ekonomi och inte veta exakt hur mkt man får varje månad. Oroande och jobbigt.



Kul med ny kamera!

Moa

Sundarii - Jaa just den klänningen ska jag ha. =D Visst är den snygg. =) Ja jag vet, sjukt jobbigt att va osäker me ekonomi. SUCK. Puss!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: