Lånar en lista från annan blogg

2010-08-14 . 23:24:08 . Allmänt

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nä är nöjd som det är
Skulle du vilja väga mer?
Haha nej, snarare mindre.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Dum fråga!
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nepp, en kändiskille har kuk men det har min fästman med så skulle jag förlora min fästman för de? Nej tack
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nepp

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
Japp
Kan du slicka dig på näsan?
Nepp
Kan du kolla i kors med ögonen?
Japp
Kan dina föräldrar lita på dig?

Jadå =) , gör du det, pappa? =P

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Hmm, svår fråga ^^

Kan du vara på fest utan att dricka?

självklart!

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nepp inte just nu

Kan du suga?

klart som fan

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Japp

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

absolut

Har du ett syskon?

Japp, två

Har du varit full den här månaden?

Nepp

Har du någonsin haft sex med någon?

haha klart

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

nej men imorse

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

jaa

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

jaa

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

jaa

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej men ska få använda Morfin som är "drog". Hahaha.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Inte va jag minns

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja, det har jag. Men inte samtidigt.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Andreas <3

Vem älskar du?

Mina älsklingar å familj/släkt å mina närmaste vänner

Vem hade du senast sex med?

Älsklingen såklart

Vem vill du bli full med?

Karola =D

Vem är den bästa artisten?
no comments

Vem pratade du senast i telefon med?

AW å Anton

Vem har du en liten crush i?

va?

Vem är snyggast i världen?

Min älskling

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Delar av min familj.

Vem är snällast i världen?

jag =P

Vem är din bästa kompis?

Ja, det har inte ändrats sedan sist.

Vem vill du prata med?

Någon rolig.

Vem sov du med senast?

älsklingen

Vem såg du full senast?

Danne tror jag de va

Vem vet allt om dig?

Andreas, han vet precis allt tom mina hemligheter =P

Vem kysste du senast?

Älsklingen

Vem kramade du senast?

Älsklingen

Vem kan berätta allt för dig?

De som litar på mig =)

Vem kan du berätta allt för?

Andreas å tjejerna

Vem hatar du?

En viss

Vad blir ditt namn baklänges?
aom


Har du gjort en snöängel i år?
Nej


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Minns inte


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja


Tycker du att sengångare är söta?
Hmm


Har du någon gång testat karate?

Ne minns inte de


Första sporten du gick på?
Fridrott tror jag de va

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites


Vad längtar du mest till just nu?
Hmm


Hur gammal har du tänkt bli?
Tills jag dör


Har du haft vattkoppor?
Ja, tror de
Vad drömde du inatt?

Minns inte


Vilken tv-serie är bäst?
Desperate housewives <3


Vad åt du senast?
Middag


Höga eller låga strumpor?
De varierar


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att kräkas å gå till tandläkaren


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja, ibland.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Blå/svart


Bikini eller baddräkt?
Bikini


Snyggaste läraren?
haha ingen


Är du mörkrädd?
Bara när jag går ensam ute på kvällen


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Haha ja, som typ nu.


Riktig gran eller plastgran?
Riktig, luktar godast


Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara mörkt


Godaste drickan till frukosten?
Te å proviva


Vill du bli president?
Nej


Har du spelat tjej i en teater?
Nej för jag spelade alltid kille för en annan kille vägrade spela prinsen å ville hellre vara en fe!? =P Och sen fick jag spela som tjuvarna i pippifilmen

Duscha eller bada?
Duscha om man vill bli ren, bada om man vill slappna av och värma sig.


Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har jag

Hur tar du dig till jobbet?
har inget nu


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Japp


Sjunger du på toa?
Nej


Vilken färg har din jacka?
dom flesta är svart , har en beige skinnjacka


Använder du långkallingar?
Nej


Är du höjdrädd?
Ja
Vilket land vill du åka till?
Gran Canaria =P


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Anton å Aksel via 3g


Vad ska du göra NU?
Jag ska nog fortsätta svara på frågor..


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Klart!?

Har du sett din bästa vän gråta?
ja det har jag

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

vet inte

Vad åt du senast?
Middag?

Har du fått någon komplimang idag?
Ja

Har du varit med i en rättegång?
Nej

Är du polare med grannarna?

säger bara hej

Vilka språk talar din mamma?

Svenska

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
labret

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Till Fjärås lr hem te gbg

Gay?
nope

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Spytt en gång av bakfylla för 2 år sen typ

Har du äggat ngn?
Haha? Nä?

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej


Har du varit på stranden?
ja inte många ggr dock

Har du haft en stalker?
nope

Minns du din/dina musiklärares namn?
aldrig haft nån

Hur bra är din syn?
Ganska bra?

Har du varit på ett party?
Yey

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

NEJ!

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Va trevligt :) Men tyvärr så är han gay

Har du varit utomlands?
London, kanarieöarna.

Har du sett din bästa vän naken?

Inte va jag minns å vill inte minnas de heller =P

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Hmm, jag var så liten att minnas mina fastrars bröllop så det är nog Karola´s =)

Var är dina syskon just nu?
Ena är ute på sjöss å jobbar den andra är väl hemma, inte vet jag

Vad var den senaste drömmen du minns?

Hmm.

Vilken tid gick du upp i morse?

Hm minns inte

Vad ska du göra i helgen?
bara ta det lugnt

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Om DHL

När va du riktigt sjuk senast?

kommer inte ihåg

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Linda Hamilton =D

Vad finns i din bakficka?

Ingenting.

Har du färglinser?

nope

Vad gjorde du kl 2 inatt?
somnade

Vad är det första du gör på morgonen?

Kissar å dricker vatten

Vad ska du göra efter det här?
Hmm, dricka te
Kommentera (1) st

Kommentarer
Malin

tack känner mig mycke bättre idag!

hoppas bara inte att det kommer nåt mer ikväll..

kram

2010-08-19 . 12:35:33
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: