Söndag

2010-04-18 . 20:21:38 . Allmänt

Ännu soft dag och det är skönt de. =P
Men fortfarande ont i ryggen och det va rent helvete att ta mig ur sängen och börja gå.. Kändes som jag va en 100åring.. =( Men det känns NÅGOT bättre nu. Va nyss ute å gick. Nu blir det filmkväll. =)

Idag på eftermiddag så ringde de på dörren och det va en kvinna som såg mitt efternamn Thaleman på dörren så hon ringde på och Andreas öppnade så frågade hon om jag hette Annika. Andreas sa nej det gör jag inte och hon sa hon tog fel för hon såg Thaleman och trodde de va Annika eftersom Annika va hennes gamla klasskompis. Så jag förstod hon menade min farbrors fru Annika. Men lustigt är att vi bor i Göteborg.. Menar alltså att det är bara vi som heter Thaleman i efternamn.. Alltså jag å mina släktingar är de enda som heter Thaleman i Sverige.. Och dom flesta bor i Östergötland (Annika me) och jag bor i Göteborg. Då ringde det på dörren å frågade efter min farbrors fru. ^^

Ajja, det va kul iaf. Världen är alltid bra liten för min del iaf.. Haha. Läste oxå runt i större bloggar och upptäckte oxå att vi kände samma personer.. Haha. Byss...

Men iaf... Vad händer i veckan för er del?
Det blir städning,tvättning och storhandla mat i veckan. Sen ska jag ev fika me en kompis.
Andreas moster kör oss till Maxi på tisdag så vi kan storhandla.. Det behövs! Sen kommer Karola oxå på fredag, det blir gött! Det ska bli skönt att vara själv med Karola eftersom vi alltid haft barn med oss  hela tiden.. Nu är de en hel helg för oss själva så det blir gött att vara oss själva och snacka massa.. Shoppa, snacka och kolla på film och äta god middag då kanske Danne kommer med. Det lär bli sömnbrist ändå i helgen pga massa snack och sen ska vi vakna tidigt på söndag me för då ska vi till Norrköping till min släkt å fira Sofia som haft konfirmation. <3 Sen blir de Örebro och då är vi tillbaka till mamma-livet. ;P
Det blir myyyys! =) Ser fram emot det väldigt mycket! =) Min rygg måste fan bli bra innan annars blir jag mobbad... =( hahaha.

Oj det blev massa babbel. Höhö.

Bloggar igen när jag kan/vill. ;)

Puss, hej

Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Var försiktig med din lilla söta rygg :(

2010-04-19 . 08:18:24
Länk: http://sundarii.blogg.se/
Karro

hahhaa hoppas din ryggen blir bättre nu? :D innan jag kommer dit:D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: