Privatliv? Existerar de?

2010-04-20 . 03:13:06 . Allmänt

Har vi alla nånsin privatliv? Har ni tänkt på det?
Vi bloggar, andra läser. Vi vet inte ens vem som läser bloggen. Vi skriver och skriver.. Sen kommer det folk och säger; du är väl Moa? Ja hur vet du? Ja bloggen... Det har hänt några gånger.. Men det är inget jag skäms över.. Det får man räkna med.. Bloggar man och är bloggen offentlig så får man räkna med att människor vet vem du är. Fler människor än du kan ana. Du vet ju inte vem som läser bloggen... Visst vill jag veta vem som läser bloggen men man kan inte tvinga fram dom. Det är ju mest för min egen skull att jag bloggar. Och det är roligt för er oxå att veta lite och så...

Privatliv, tänkte oxå på prinsessan Madde... Är så jävla trött på all hysteri om Madde och Jonas... Kan de svenska folket och all tidningar ge sig?? Det är INGEN som vet hur det egentligen står till förutom dom själva...

Är så trött på att se rubriker överallt; Madde är ensam utan Jonas. Madde åker till USA utan Jonas. Madde gifter sig inte denna året... Jaha....? Och? Vem fan bryr sig? Och Vickan å hans karl.. Vad han nu hette.. Ska gifta sig.. Vem fan bryr sig? Jag skiter fullständigt i om dom gifter sig eller inte. Dom gör inte en skit för oss svenskar. Dom ska nu ha stoooooooor uppmärksamhet för dom ska gifta sig... Det har pågått typ i ett år nått sådant.. Jag har INTE varit intresserad av deras giftermål-tjafs...

Men jag har respekt, förståelse... Ge fan i dom och låt dom ha privatliv oxå MEN det är oxå dom som gör så dom har det så öppet...

Jag bryr mig inte om kungafamiljen... Jag tycker bara det är så irriterande att det är jämt tjat om Vickan/Maddes giftermål... Snälla va tyst nu!

Det går inte att undvika se dom ju, dom finns ÖVERALLT! Suck.

Jaja... De va det.. ^^

Puss, hej

Kommentera (2) st

Kommentarer
Karro

Håller med dig om madde är ensam utan jonas bla bla.. Vickan och sin karl heter Daniel.. Kungafamilj brukar alltid ha uppmärksamhet! Dom är oxå människor och har rätt till privatliv.. vistte du att vickan o daniel ska gifta sig den 19 juni.. samma datum o månad som när kung och silvia gifte sig.. sjukt.. Det var siliva kom förslaget tror jag. nåja. det ebara att skita i dom.. visst kul för dom och det e dags för vickan att gifta sig och därefter bilda familj! Jag tycker bäst att tidningar kan dra åt helevete och låta madde får styra sig själv och göra vad som är rätt för henne och Jonas.. Pusspuss

sundarii

Jag skulle köpa kalender till Lillebror i vintras och det enda som jag hittade var just kalender med kungafamiljen! Jag skrek och sprang därifrån. Men jag hittade en bok ialf till Lillebror som han blev hur glad som helst över. Han hade dock tittat snett på mig om han hade fått en kungafamiljkalender...

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: