Något bättre...

2010-04-14 . 16:05:50 . Allmänt

Det känns något bättre. Liiiiite iaf. Känner mig ändå osocial.

Tack för fina kommenterar..

Våren är här så det är nog vårkänslorna. Hihi.

Och så längtar jag till mitt älskade gudbarn kommer i sommar. <3 Jag har köpt lite grejjer till gullungen. Patrik, ni får se de när jag kommer i April. Om jag visar här så det blir ingen överraskning men jag garanterar på att det är världens gulligaste grejjer gullungen ska få. =D
Jag längtar! Visst det är inte mitt barn men jag har fått hedran att vara gudmor till barnet och dessutom ska jag bli faster! =D Så jag längtar! =) Läs min brors pappablogg ; http://pappatrik.blogspot.com/ så får ni följa om ni vill.

Idag blir det promenerad i fina vädret och sen ska vi hämta filmer så det blir mys framför teven å titta på filmer. =)

Ne nu kom min älskling hem!!! Hejs svejs!

Kommentera (1) st

Kommentarer
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Tack så hemskt mycket, finaste kommentaren jag fått på länge.

Krama

2010-04-14 . 23:11:58
Länk: http://salkert.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: