Fasters lill* skrutt

2010-04-01 . 03:21:25 . Allmänt

H*n beräknas komma den 19 juli men kanske kommer tidigare eller senare..
Och jag LÄNGTAR. =D Det är inte min bebis men mitt brorsbarn ju. Det ska bli jäääääätttttteroligt!!! =D

Och jag fick en väldigt fin fråga från min bror! Jag svarade ja direkt, självklart! Och jag antar att ni förstår vad det var för fråga? Hihi.

Gud va roligt det ska bli!! Anton får en kusin och han gillar bebisar och han är så omtänksam. Det blir så roligt att Anton får träffa bebisen sen. =D

Jag tror det blir en pojke men vem vet kanske en flicka? Hihi. Jag längtar iallafall!

Ni kommer att få veta sen när denne kommit ut till världen då kommer jag vara världens stoltaste faster. =D




Jag älskar mina killar och dom är mitt allt!
Andreas har varit så omtänksam och stöttat mig i alla stunder och funnits/finns där för mig. Ingen annan kille kan slå honom. Han är så förstående. Kan inte fatta att jag träffat någon så fin kille som han är. Världens bästa karl jag träffat! Me like love! Snart är det våran 10 månaders dag sen är det ETT år snart... Sjukt! Har inte varit med nån så här länge som med han, eller ja förutom AW men ändå. Älskar dej, min älskling! <3

Och så min lillprins. Mitt underbara barn! <3 Det finns MASSOR ord att beskriva om dej men det skulle ta lååååång tid. Skulle vara sveriges längsta blogg då. Hahaha.
Du är bäst och kommer alltid vara det. Du är mitt älskade barn och du är de finaste barn jag vet. Helt otroligt underbar och kan inte förstå att du är min. Hihi. Älskade unge! <3

                                                                       Anton med lilla Lovisa =D

Ne nu ska jag kolla på Eldfödd. Children of the Corn, vi somnade. Haha. Hamnade i matkoma så vi somnade vid halva filmen. Hmm. Inte bra! Får kolla igen imorron.

Hejs svejs
Kommentera (2) st

Kommentarer
karro

hahaha tror oxå det blir pojke... :D:D fåse om jag gissa rätt när h*n kommer te världen:D:D <3<3

PAtrik

haah hon kommer till vørlden menar du:P

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: