Frågor

2013-02-08 . 16:27:47 . Allmänt

1. Hur gammal är du?
29
 
2. Hur gammal känner du dig?
Kan inte svara på det. Då jag känner mig som jag va 80 pga all kondis och tung mage. Orkar inte mycket. Haha. Men i huvudet känner jag mig yngre. Svårt att säga!
 
3. Vad har du gjort i dag?
Ätit, gråtit till en unge i minuten, diskat och slappat. Än är dagen inte slut. :)
4. Vilken film såg du senast?
The Dinosaurie projekt. 
 
5. Vem ringde du senast? 
Anton.
 
6. Är du besatt av någonting?
Nej. :)
 
7. Är du rädd för blod? 
Nä, egentligen inte. Jag hatar bara å lämna blodprover. Har typ nålfobi.
 
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
Jag sitter i soffan, det är lite stökigt runt på bordet med vitaminer, ljus, cd skivor, fjärrkontroller, mobil, några brev och en leksak jag fick med kalle anka tidning.
 
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? 
Nä, är inte insatt så vet ingenting. :P
 
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga
Nej, man ska inte fuska. ;)
 
11. Vilken färg är dominerande i din garderob?
Svart och rosa typ.
 
12. När vaknade du i dag?
Vet inte. Kollade inte klockan.
 
13. Vilken är din favorithögtid?
Hmm, vet inte.
 
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? 
HÄR.
 
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?
Jag vet faktiskt inte. Alla ställen ja varit på vill jag åka tillbaka. :)
 
16. Hur vill du tillbringa din pension?
Umgås med min familj och åka utomlands.
 
17. Vad lyssnar du på just nu?
Inget. 
 
18. Har du någon gång brutit ett ben? 
Nej, spricka räknas väl inte?
 
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?
Mjölk och frukter.
 
 20. Vem är din favoritkändis?
Ingen speciell men Adam Sandler är grym.
 
21. Vad är du på för humör just nu?
Sådär. Idag känns det bläigt..... 
 
22. Vilka världsdelar har du varit i?
Europa
 
23. Snarkar du?
Andreas påstår att jag snarkar IBLAND, speciellt nu under graviditeten.
 
24. Vilka yrken har du provat på?
Olika
 
25. Hur går du helst klädd?
Det beror på årstiden, på vintrar är det mest tröjor och mjukisbyxa just nu iallafall. Och sommar är det alltid tunn leggings eller kjol och linnen. :)
 
26. Vilket stjärntecken är du född i? 
Skytt
 
27. Vilket är ditt favoritgodis?
Hmm. Har ingen just nu... Är inte sugen på godis.
 
28. Vad sa du senast? 
Puss puss till Andreas i sms.
 
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Jag minns inte, tror det var drama eller svenska..
 
30. Vad har du på dig just nu?
Linne och pyjamasbyxa.
 
31. Vilken är din favoritaffär? 
H&M
 
32. Vad har du för storlek i kläder? 
M eller L just nu, beror på kvalite. 
 
33. Vad har du i dina fickor? 
Inget.
 
34. Vad köpte du senast
Minns inte. 
 
35. Hur många gånger har du flyttat?
Haha, kan inte räkna... Hmm.. Ska försöka... Om jag inte missat något så har jag flyttat 19 ggr under hela 29 år. 

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
Kniv, tändare och min familj.
 
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska. 
 
38. Senaste filmen du såg på bio? 
Breaking dawn, part 2.
 
39. Har du blivit sydd någon gång?
Ja, efter barnafödande. 
 
40. Har du någon gång badat naken utomhus? 
Nej, aldrig helt naken.
 
41. Vad åt du till frukost?
Nybakade frallor med messmör och te.
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 
Jag gick i gymnasiet och var med mina vänner jämt.
 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? 
Nej
 
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? 
I tvrummet.
 
46. Vad var det sista du åt?
En avokado.
 
47. Vem är världens vackraste kvinna?
Det finns några.. Hmm. 
 
48. Är du blyg? 
Ja
 
49. Vilken var den sista konserten du var på? 
Ingetdera, varför ska jag gå på konsert? :P 
 
50. Vad heter du i andra namn?
Madelene Camilla.
 
51. Har du varit med om en bilolycka?
Nja. 
 
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? 
Självklart
 
53. Vilken är den roligaste träningsformen? 
Itrim pulspass.
 
54. Har du några husdjur?
Nej.
 
55. Vill du gifta dig?
Både ja och nej. :) Ja klart jag vill vara med min älskade Andreas, men att gifta sig är ju bara att byta ringar och vara gift på papper och det är ju ingen skillnad egentligen. :) Vi får se.
 
56. Var växte dina föräldrar upp?
Norrköping. 

57. Har du någon gång ringt polisen?
Ja.
 
58. Har du svenskt ursprung?
Ja. Är ju född i Sverige.
 
59. Har du, eller har haft, något smeknamn?
Ja, har haft flera smeknamn när jag hade namnet Madelene, som Madde, Maddy och Moa. Nu heter jag Moa å har inte smeknamn. :)
 
60. Vilka är dina största svagheter? 
Jag är dålig på att komma på ngt, vet inte. :S
Kommentera (2) st

Kommentarer
Jinna

Frågan "hur gammal känner du dig" har nog aldrig slagit i mig faktiskt haha. Lustig fråga. :P Men pi, så är dina svar. :)

2013-02-09 . 08:23:27
Länk: http://jinna.se
Hanna W ❥

kul lista :}

2013-02-11 . 18:50:09
Länk: http://mammahjartat.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: