Nu är det verkligen vår. :)

2013-04-03 . 17:09:02 . Allmänt

Men man ska inte lita på aprilvädret. Det kan ju snöa igen närsomhelst. :)
MEN JUST NU är det vår iallafall!
Plusgrader och sol, börjar blomma överallt nu..
Jag känner mig riktigt glad, önskar bara att jag orkade gå mer. :(
Orkar ju knappt gå till affären 50 meter härifrån pga min rygg.
Fan min rygg orkar verkligen inte bära så tungt. Jag minns att jag vägde så här mycket innan jag blev gravid.. Alltså, jag vägde 106 kg som mest och jag kunde gå ändå, hade ont i ryggen men jag kunde fortsätta gå och kämpa. Kunde gå upp för trappor och så.. Men denna gången går det INTE....
Känns som min rygg går av i mitten nu... Usch fy fan säger jag bara!!
Är glad glad glad att jag inte har så mycket tider inbokade nu fram tills bebis kommer. Nästa vecka har jag 3 tider inbokat men det går nog bra. Ska skriva på faderskap intyg på måndag med Andreas i familjerätten och då får vi gemensam vårdnad också. :) Sen skulle jag vilja äta lunch ute med Andreas medan vi väntar tills ett så ska vi hämta baby larm till min hjälpmedel.
Och så är det mvc besök också nästa vecka, på fredag. Sen är det bara att vila å vila, ta det lugnt fram tills bebis kommer. Ska nog storstäda(kan nog inte kalla det för vila då. ;)) och tvätta kläder och fixa de sista härhemma sen är vi redo för bebis. Har fått snitt datum nu och jag längtar! :)
Nu är det vår här i Göteborg(än så länge) och så får vi bebis snart. Ni anar inte hur vi längtar och jag kommer att njuta, verkligen njuta av vårvädret och går på promenad med vagnen med Andreas. Fy fan va skönt det ska bli...
 
Nu vill jag duscha, så det känns bättre i ryggen.
 
Ha en go kväll!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: