1 april!

2013-04-01 . 00:46:32 . Allmänt

Nu är det verkligen INTE långt kvar!!
Vår bebis kommer denna månaden. :D
Jag slipper ha ont i ryggen. :D
Ni skulle bara se.... Jag kan inte ens gå till tempo eller bensinmack som ligger typ 30-50 meter hemifrån och jag får SÅ ont i ryggen av att gå. Även när jag ska städa här lite, plocka undan eller diska, laga mat så får jag verkligen ont i ryggen så jag kan nästan gråta... Hemskt!!
Men snart så!!
Vår bebis kommer snart, jag längtar verkligen, och jag längtar verkligen tills jag kan gå normalt utan ha ont i fogarna å ryggen och kunna använda mina sommarskor!!! Fick använda min ballerinaskor idag för fötterna va svullna. Usch. Nä det är över snart!
Bebis, bebis, bebis, älskade bebis. Snaaaaart.
Blir ju avundsjuk när jag ser många som fått bebisar nu, så det är mitt tur snart tycker jag! Haha. :)
 
1 april! Också en dag för aprilskämt. Jag kommer alltid vara på min vakt 1 april och har svårt att tro på någon då... ^^
 
Vad är er värsta/roligaste aprilskämt? :D
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: